Gå til innhold

8 mnd, lengde og vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på deres små, hvor store/små er de? (",)'

Smurfa vår er 8mnd om noen dager, og var 72,5 cm og 9.575g idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke akkurat, er en stund siden han har vært på kontroll, men jeg vil tippe i overkant av 8 kilo og rundt 71 cm.

Skrevet

Flisa lever opp til sitt gode navn og rykte, og veide 7,2 kg og var 70 cm lang på 8 mnd-kontrollen for tre uker siden=) Men jeg har slutta å stole på lengdemålene deres, for makan til unøyaktighet skal man lete lenge etter altså...Første gang de målte henne denne gangen gadd de ikke strekke ut beina hennes skikkelig engang, så jeg måtte faktisk be dem gjøre det en gang til, litt mer ordentlig...og viiips så var hun 2 cm lengre gitt;)

Skrevet

Hehe, lykkeli..Jeg pleier gjøre det samme. Står og følger med på at hodet og nakke er rett og at de strekker skikkelig bena og at hælen ligger der den skal:)

Lillegutt her var for to uker siden da han var 8mnd 10,6 kilo og 76 lang...Stor gutt altså:)

Skrevet

lillemor var på 8 mnd kontroll i går, da var hun 6.8 kilo og 66,5 lang:-)

så hun er ei LILLEmor:-) ligger på sin egen kurve:-) er KJEMPE aktiv, krabber fort rundt, står aleine, reiser seg opp overalt, og har begynt å prøve å gå rundt ting mens hun støtter seg, i lekegrinden og rundt stue bordet:-) så jeg er ikke bekymret over vekten, hun spiser GODT:-) og jeg er ikke veldig høy... 1,59, og pappan er 1,82 så hun kommer sikkert ikke til å bli så lang:-)

Skrevet

Jeg var for en uke siden på 8-mnd dagen til lillegutt, han var da 72 cm og 9,3 kg. Lillebolle=) Han er god og rund, har ikke vart så aktiv, først nå som han begynner å skyve seg litt her og der men åler ikke ordentlig enda. Så hvis han er som søstern sin så blir han høy og slank etterhvert=) Hehe, fiiine er de uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...