Gjest Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Overhørte dette på ei lita frøken i byen i dag, og jeg likte det veldig godt.. Hva synes dere om Alethe?
Rampongi Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Vil bli kalt Alætte her jeg kommer i fra, så det passer sikkert bedre andre stederi Norge. Men navnet i seg selv er jo ganske koselig.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Utales det som Margrethe? Da liker jeg Alette bedre, uttalt som Anette.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Uttales som AleTTe, som Anette, ja. Iallfall slik jeg ville uttalt det, men liker skrivemåten Alethe best.
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Alette het min oldemor, syns egentlig det er fint, men minner for mye om Anette som jeg ikke liker. Synes skrivemåten Alette er finest
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Synes også det er litt dumt at det minner om Anette, men har bare gode assosiasjoner til det navnet uansett
Cornelianelia Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Hvis du skriver det Alette synes jeg det er fint. Alethe ser litt rart ut. Eneste negative med Alette er at jeg tenker at ei jente fort kan få kallenavnet Alette Toalette...
Gjest Siklerotte Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Mest vant med skrivemåten Alethe siden jeg kjenner en som skriver det sånn, og synes også det er finest. Fint navn=).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå