fult hus:) Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Synes d har bynt å lukte sånn fostrervann vær gang jeg er på do.. har ikke merket at d lekker noe å vannet har ikke gått.. d lukter akkurat slik d gjorde når vannet gikk forrie gang, men da fosset d jo fostervann ut.. begynner uke 38 på lørdag å startet med bringebærblad kapsler sist lørdag da jeg startet på uke 37. kan d ha noe med modningen å gjøre? eller kan man lekke så lite at d virker kun som utflod?
med nr 3 i magen Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 jeg også lurer på dette ....syns også det lukter fostervann når jeg er på do...uke 37+1 idag..
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hei Jeg har også lurt litt på dette noen dager nå, har reagert på lukt. Godt det er flere av oss Her er min erfaring, kanskje det kan hjelpe dere: Har hatt en del utflod de siste 2 ukene. Denne har bare blitt tynnere og blankere for hver dag, og jeg har derfor vært litt i tvil om det har kommet noe vann i tillegg... Har hatt et par runder med rier, og ble lagt inn mandag - men plutselig ble de borte igjen, og vi fikk reise hjem. Var 37+1 da, og ble sjekket, veldig modent, men ingen åpning. JM på sykehuset sa da at det ikke skal komme vann... Men både min jm og jm på sykehuset var helt klare på at hvis jeg var usikker på om det kom fostervann senere måtte jeg ta kontakt på nytt for kontroll. Kommer det vann betyr det at det er åpning, og dermed infeksjonsfare fikk jeg beskjed om... Siden vi er flere med samme spørsmål, kanskje dette er helt vanlig mot slutten? Kan ikke huske dette fra førstemann, men utrolig hva man glemmer på et par år
Lillemille78 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg merker også det og er kun i uke 29, lurer på om det kan være urinen som lukter sånn da jeg lett kan få noen dråper i trusa..
Lykke X 4 Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Vet at en del gravide synes å endre kroppslukt spesielt mot slutten av graviditeten, jeg for min del synes jeg har en lukt som rett og slett minner om babybæsj...hihi! Det har jeg opplevd i de to siste sv. skap. Rare greier! Jeg har opplevd å lekke litt fostervann. Men jeg merket det med en gang at det var noe som ikke stemte. Om det er fostervann lekker man ikke bare en gang, men litt og litt.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Ja her slenger jeg meg med på tråden .. For her så skvetter jeg................ Åh det renner nok til at trusa blir våt liksom.. Fy flate.. Hatt det sånn ei stund nå å har liksom ikke helt villa ringt føden igjen.. Har jo 2 cm åpning pluss slimproppen har takka for seg... Trudde først jeg tissa på meg jeg, men er utrolig godt å lese at det er andre som har det the same........ Lukter ikke noe av det..
koala Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Jeg merker dët samme, bruker truseinnlegg og ser at det liksom er våt ring og lukter søtlig. Har mye kynnere om dagen selv om jeg er i ro og litt murrende følelse i korsryggen. Er i 33. uke og det er tredje svangerskap.
Shiny84 Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 hmm... begynner å lure litt her selv jeg nå alså... men det kan jo ikke være fostervann hos meg... jeg er bare i uke 32.. men har de siste 2-3 ukene titt og ofte våt truse, jeg bruker innlegg, men det blir noen ganger så vått at det løsner i liminga, og trusa er helt våt, men går ikke gjennom buksa liksom.... noen dager er det ikke så mye ander dager er det masse, hender jeg m å bytte truse 3-4 ganger pr dag. Synes det lukter litt "sykehus/den lukta som kommer etter man har født" litt rart, men... he, he, utfloden er også litt grønnlig noen ganger... kanskje det bare er mini som ligger å trykker eller sparker på blæra innimellom, ettersom det ikke "renner " like mye hver dag..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå