Hame ble født Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har termin 21 juli. håper at jeg føde snart.
juligutt-09 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har termin 22 juli =) Håper også han kommer snart! alla sier jeg må nyte den siste tiden men det e så vannskelig! vil ju bare han ska komma nå! =)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Har termin 18 juli....så det nermer seg....men fy dette er psykisk terror å gå å vente slik! Kan jo være tre uker igjen om jeg går over tia....er så klar så det går an, men klart gruer meg til fødsel...dette er min første, så vet ikke hva jeg går til!!
MღM Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har termin den 13. juli og lurer fælt på når noe skal skje...eneste antydning var litt mensmurring i natt og litt nå og da før det. Ellers er formen fin og jeg føler meg absoludt ikke sååå lei at dette MÅ skje nå, men samtidig så blir man jo litt fokusert på termindatoen da dette er også min første så er mye "skummelt" jeg skal gjennom både med tanke på fødsel og tiden etterpå. Så en dag er det helt greit at det ikke har skjedd/skjer akkuratt nå, mens andre dager så er jeg veldig spent på alt dette nye som venter
pia1978 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Ja:)! Termin 14. juli, og er sååå spent. Venter og venter, og leter etter alle slags signaler som ikke er der... Ikke sååå tålmodig mer nå. Men får vel prøve å nyte tida med liv i magen. Formen er jo heller ikke så verst, så overlever vel noen uker til.. kanskje.....
Fia71 Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jepp, termin 20. juli. Var til modningsakupunktur i dag. Har mye kynnere og håper jeg får innen terminen :-)
*tullemor* Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jepp, en utålmodig sjel her også ;-) Termin 18 juli! Vil ha ut babyen min nåå..
trolla <3 <3 Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Termin 12. juli her. Akkurat nå kan jeg sverge på at dette er første og siste gang jeg gjør dette. Er sååå lei av kynnere som tar søvnen og all energi fra meg, men det kommer ingen baby. Hører de sier alt kommer til å være glemt med en gang den kommer ut, men det skal jeg nå se før jeg tror det.. Og tviler nå egentlig på at den kommer ut i det hele tatt...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Termin 22.juli jeg også. ingen tegn nå, men lever i håpet.
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 har termin 16 juli, å kjenner nesten ingenting. Litt svake murrings smerter innimellom. Har ingen tro på at han kommer til termin, men plutselig kan det jo skje oss alle:) Jeg er bare så klar NÅÅÅÅÅÅÅ!! lykke til alle sammen dette har vi ventet lenge på
HAUGEBYJENTA. Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 har termin 13 juli.. beg og bli litt sliten nå.. mye press i magen (tror det er kun baby som trenger plass) litt nedpress,endel vondt i bekken og sliten i ryggen.. sover DÅRLIGT så hb det nermer seg snart at jeg slepper og gå i lang tid med dette..
Lykke X 4 Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er 39+0 idag. Har termin fredag den 17.juli.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har termin 17 juli, og venter utålmodig. Men formen er egentlig bra, og jeg forbereder meg på at det kan bli noen dager over. Har en født 13 dager over og en født på termin fra før:)
Mamman til Philip ;-) Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er også 39 i dag. Termin 17 Juli.. Har mye vondt nå. Trodde riene startet i natt, men den gang ei.. Sover nesten ikke pga. veldig vondt i ryggen. Nå har smertene i magen tatt seg veldig opp også. Rimelig sliten nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå