Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg ha? Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne den optimale vognen:) Har funnet ut endel ting underveis med min egen barnevogn, så listen med krav blir bare lenger og lenger... :)

Svingbare hjul foran

Sittedelen kan snus/håndtaket kan flyttes

"Flatt håndtak" som vippes og ikke teleskop-håndtak

Full liggestilling

Rett sittestilling på øverste hakk

Jeg har en Easywalker sky som jeg er kjempefornøyd med, men øverste sittestillingen er veldig på skrå, og solskjermen er veldig åpen. Sittedelen er heller ikke vendbar, og det har vi savnet.

Håper noen kan hjelpe meg! Det finnes så mange vogner, men har ikke funnet noen som dekker alle ting enda...

Fortsetter under...

jobber på småbarns avdeling i en bhg og har fått litt erfaring med hvilke vogner som er bra og ikke fult så bra.

emmaljunga vognene er fine, de er stødige og lette å ha med å gjøre.

trehjulinger kan være skummle, de tipper veldig lett. har opplevd at vogner har tippet med sovende barn i.ikke noe hyggelig opplevelse.

hjul som svinger syntes jeg er ett marertitt, svinger aldri den veien jeg vil.

håper du finner en du blir fornøyd med :o)

Jeg mener koelstra skal dekke kriteriene ganske bra, men vet om et par stk som har sendt den tilbake fordi de ble skuffet over den når de så den IRL..

Den er også ganske liten i sittedelen (4-5cm kortere i ryggen enn OTH/MB)

Vanskelig med valg av vogn syns jeg, den perfekte tror jeg ikke fins ennå... Har hatt mange og er alltids noe å sette fingeren på!

Nå har jeg egentlig slått meg til ro me de to jeg har, som er Bugaboo camelion og OTH/MB. (d eneste jeg har å sette fingeren på me MB er at den ikke er vendbar, ellers er den super!)

D som er negativt me Buggis er at den ikke er optimal på ulent terreng, og at man må ta av sittedel/bag om man skal slå den sammen..Men man kan faktisk få den inn i en vanlig stv. hel ved å vippe ned håndtaket og ta av bøylen. Men jeg elsker både sittestilling og liggestillingen på den, for snuppa trives veldig godt med den ;-)

Brio GO er visst også bra har jeg hørt, den kan man slå sammen uten og ta fra hverandre, ellers er den ganske lik Buggisen...

Lykke til ;o) (spennende å høre hv du ender opp me ;-) )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...