Endelig mamma til 2 ( Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Rangering evt hvorfor/hvorfor ikke liker mottas med STOOOR takk.. 2 uker til termin idag og vi har ennå ikke bestemt oss...begynner å bli litt stressa... Storesøster heter forresten Helene (",)
noche Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Helene og Håkon var best synes jeg. Kristian synes jeg er altfor vanlig, brukt opp, samme med Oliver selv om navnet er fint. Hvis jeg kan foreslå....: Helene og Edward Helene og Oskar Helene og Julian (min favoritt)
År og dag Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 1. Håkon. Flott navn, klassisk og staut. Min favoritt av dem du nevner. 2. Kristian. Liker dette navnet også, passer like godt til en gutt som til en voksen mann. Men synes Håkon er flottere. 3. Oliver. Synes navnet er mer pinglete enn de andre to. Men greit nok. Synes faktisk at alle tre navnene går godt til Helene, som forøvrig er et nydelig navn, dersom Helene hadde passet bedre til etternavnet vårt ville vår datter hatt det navnet. Lykke til.
(Oktober) Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Heia Haakon!! Liker best den skrivemåten.. Kristian og Oliver er kjedelig.. Haakon passer også kjempe fint til Helene
Rampongi Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Enig med flere her, Helene og Håkon var finest sammen. Oliver synes jeg også er litt "oppbrukt", mens Kristian liker jeg ikke betydningen av.
Lilleleen Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 jeg syntes Håkon eller Oliver. Jeg kan ikke bruke Håkon navnet selv, det er i familien.Men hvis jeg får en sønn skal han hete Oliver. masse lykke til med å bestemme deg )
Blomstersara Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Fint og gammelt norsk kongelig navn, Håkon! Eneste dumme med det er å-en som ikke er så veldig internasjonal,men det er en bagatell! Oliver er vel ganske poppis... Kristian er fint,men usannsynlig mange har det navnet... Alle står bra til Helene uansett!
trebarnsmamma84 Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Helene og Håkon var finast... Elles kjenner eg Helene og Edvard..
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2009 Takk for alle svar, artig at flere nevner Helene og Edward/Edvard..det er det navnet samboeren min har foreslått..men som jeg ikke helt liker... Da samboeren foreslo Håkon, likte jeg det ikke i det hele tatt da minnet om kongefamilien..men etter hvert som "tygd" litt på det, har det blitt bedre og bedre..og har egentlig ingen bedre forslag enn Oliver eller Kristian, begge usannsynlige populære desverre, da fine i seg selv... hm, 13 dager til termin, kanskje kjekt å bestemme oss for et navn (",)
mamma til Isak Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Håkon!! Det er et vakkert navn!! Liker ikke de to andre.
prebs Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 1.Håkon - knallflott 2.Kristian - også flott 3.Oliver - ok
mammaimai09 Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Fine navn alle tre, men jeg stemmer for Håkon:)
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2009 Hm, ser at de fleste foretrekker Håkon..søstera mi liker ikke Håkon i det hele tatt og sier minner henne om en gammel mann..er litt enig, for det var det jeg tenkte da samboer foreslo navnet første gang..men han vil jo ikke være baby for evig... uff, mye lettere med jentenavn, er jo flust av fine jentenavn, men guttenavn...har ingen klare favoritter, ellers skulle jeg nok stått på mitt...snufs, nå bare 12 dager til termin
Azora Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Jeg synes da at Helene og Kristian er finest sammen!! Trestavelsesnavn, samt at begge har gresk opprinnelse - og begge navn er meget klassiske/tidløse. Veldig fine navn :-)
Eva_81 Skrevet 13. juli 2009 #16 Skrevet 13. juli 2009 Liker bare Håkon av forslagene dine. Det er et flott navn.
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 Jeg liker håkon best, deretter oliver og så kristian. Kristian er nederst på lista fordi så mange het det da jeg var barn og virker litt oppbrukt for min del. Håkon synes jeg er et flott navn. Vi holdt på å gi det til småen :-)
mednr5imagen Skrevet 14. juli 2009 #19 Skrevet 14. juli 2009 Kristian er kjedelig synes jeg. Oliver er sikkert oppbrukt som noen sier her, men synes det er hærlig ( har en oliver ) Håkon er et sterkt flott navn, men det er heeelt forskjellig fra Oliver, så det er vanskelig å si om det passer til dere/ gutten deres Synes forøvrig både Håkon og Oliver passer fint til Helene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå