Gå til innhold

Hva er ditt favoritt sted i Danmark?Når du reiser med små barn??

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt oss å ta en tur til Danmark i sommer,men er veldig usikre på hvor vi skal dra??Noen som har noen forslag?? er jo så mye å velge i at en blir helt svimmel! Vi tenker ikke å bruke like mye penger på turen som en syden reise.. Noen som kan hjelpe??

Fortsetter under...

Hadde en rundtur i Danmark ifjor. Var så klart innom legoland, det var jo kjempemorsomt for barna, men det som overrasket mest var Djurs. Vel så morsomt og veldig lite komerst i forhold til legoland. Ta med f.eks grillmat inn, alt er lagt til rette for picnic-plasser inne i parken.

Vi har nettopp kommet hjem fra Danmark. Vi kjøpte hele pakken gjennom colorline og betalte under 7000 kr for båten og en uke i en leilighet. Hadde 3 soverom, oppvaskemasin, vaskemasin og tørketrommel. Vi bodde i Blåvand, vest for Estbjerg. Der var det helt supert for store og små. Flott badeland der, barnevennlige strender så langt du kunne se og bare 1 time å kjøre til legoland. Anbefales.

Jeg har vært MYE i Danmark gjennom hele oppveksten, og vi har bodd på mange forskjellige steder. Tror jeg må si at Skallerup Klit er det beste stedet vi har bodd på. Utrolig koselige hytter, i forskjellige standarder. Kjempe fint badeland, nydelig beliggenhet og kort vei til attraksjoner.

Spør meg ikke om pris og slikt (det var aldri jeg som betalte :)), men her er hjemmesiden:

http://www.skallerup.dk/houses/praktiskinfo.asp

Hei. Var i Danmark hvert år da barna var små. Det beste stedet er uten tvil blokkhus. En god halvtime fra hirtshals. Blokkhus feriesenter har masse leiligheter,badeland,flott stran og en koselig liten by. Vi kjøpte kortferiekortet med max dager, og nesten alle fasilitetene ligger i nærheten av blokkhus. Bla.a Fårup,ålborg zoo,osv. Disse fasilitetene er jo selvfølgelig med i pakka. Når vi nå får en liten en igjen i vinter, blir det blokkhus de neste åra igjen på oss. Lykke til med bestilling av reise.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...