JC:-) Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 For et par dager siden var det fullt liv i magen min og jeg følte meg egentlig ganske pigg, men de siste dagene har det blitt veldig stille der inne og formen min blir bare værre og værre. Har ikke overskudd til noe, konstant svimmel, uopplagt, kvalm, diare... Fler med det samme kanskje?
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jepp, bortsett fra at dette har vart en del lenger og min har vært rolig hele veien. Nå har ungene ferie også (akkurat nå ute med pappaen en tur), så har 3 små barn hjemme hele dagen, det tar på. Er ikke i form, mer og mer kynnere, kjempevondt i bekkenet og ryggen, masse vann i kroppen osv. I tillegg har minste begynt å tulle om natten uten at vi helt finner grunnen, så blir lite søvn :-( Uff, det ble mye syting, men du spurte jo, hehe... Skal bli godt å bli ferdig, kun vel 4,5 uke til termin nå!
tre,fjorten Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 hei, er også trett, har mye nattevandring våkner og går på do selv om jeg egentlig ikke må har det bare på følelsen vriker som det presser meget i magen, føler meg litt unyttig fordi jeg bare synker sammen på sofaen om dagene, har også to superaktive barn hjemme å se til så det blir liten mulighet for å sove ut på dagene, så nei du er ikke alene, kjenner til hvordan det føles, vil så gjerne være aktiv å få gjort en masse praktisk, men så stopper alle prosjekt ufultført som om " energien bare blir borte"
tre,fjorten Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 hei, er også trett, har mye nattevandring våkner og går på do selv om jeg egentlig ikke må har det bare på følelsen vriker som det presser meget i magen, føler meg litt unyttig fordi jeg bare synker sammen på sofaen om dagene, har også to superaktive barn hjemme å se til så det blir liten mulighet for å sove ut på dagene, så nei du er ikke alene, kjenner til hvordan det føles, vil så gjerne være aktiv å få gjort en masse praktisk, men så stopper alle prosjekt ufultført som om " energien bare blir borte" er også 5 uker på vei(termin 13 august, men jormor sa at hun egentlig ville sagt 16 august satte bare 13 pga størrelsen) får keisersnitt 31 juli er litt betenkt på det synes det er fortidlig i forhold til termin synes det ville være fint at den blir større...men på den andre siden er kroppen meget umobil og tung fortiden, så jeg er vell heldig å slippe å vente lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå