Gå til innhold

Da var ett stk. test tatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...negativ...

...sånn bortsett fra at der kom opp svak strek etter en halvtime ca... så då e den jo negativ... Har skjedd før og men ikkje vært gravid så vidt eg veit!

..pokker... Hate når det e sånn....sette jo litt håp i sjela da, uansett...

Men, når det e sagt..va vel forrige søndag (28.juni) eg sist merka noe som ligna på elslim da...så.....får teste om et par dager igjen.....æsj æsj...

....håpe syklusen min bare va veldig forsinka denne måneden..............

...sannsynligvis har eg vel ikkje hatt el ein gang... Men men!! Så får eg leve litti håpet et par dager denne pp'en likevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da, men ikke gi opp før tanta er der.

Kjerringa kom på besøk til meg i går.... :( Vel, vel. Påa'n igjen da gitt :)

Lykke til og god sommer!!

Skrevet

Åh... så dumt..

Jeg skulle egentlig hatt tanta for en uke siden, men våger ikke ta test.. Har ingen symptomer, er nok bare litt forsinket. Litt ustabile sykluser her, men venter noen dager enda med testen.

Uansett, lykke til nesten gang!

Skrevet

...måtte prøve ein te for å se..og kom jammen meg strek på den og...etter tia va gått ut da så klart!! Og ikkje like sterk som den første, logisk nok egentlig...så.....hmmm...........

Skrevet

Hva slags tester bruker du? :)

Skrevet

billigstrimler. Fått skyggestrek og sånn før, men dei så ikkje sånn ut...og ikkje to sånn som nå...bare vært ein og annen innimellom.

Skrevet

Hmm, kan jo være en mulighet for at det har klaffet da! :)

Jeg liker billigstrimlene mye bedre enn CB, ettersom det virker som at CB behøver et mye høyere nivå av hCG...vet ikke om dette stemmer,men har vært slik på mine tester!

Jeg har fått disse skyggestrekene, leenge etter at tiden har gått ut, som du beskriver, alle i tilknytning til en graviditet (men altfor tidlig til at testen ble helt klar positiv)....

Har hatt det slik siden mandag (IKM fredag), har sikkert testet 5 ganger...alle med svake skyggestreker, etter lang tid! I går derimot tok jeg en test midt på dagen, den fikk en klar rosa strek før tiden gikk ut!!! :)

Idag tok jeg en CB, ikke så mye som en skyggestrek å spore..hehe....

Så da får jeg vente å se hva de neste dagene bringer.... :)

Krysser fingrene for deg.. :)

Skrevet

Nå fekk eg jo nesten litt håp her da... :)

Og du og da?! :D Hvis du f.eks har bare rundt 20 micro-ml hcg så kan en cb bli negativ mens billigstrimla blir positiv! Gratulerer seie eg! Og lykke te!! Satse på blåe kryss og knallrosa streker om et par dager, begge to!! :D

Skrevet

Hehe, ja, vi må jo være positive, så blir vel testene det også!! :)

Er det ved 25micro-ml hcg CB normalt sett slår ut? Mener å ha lest på siden til billige tester at disse billig strimlene kan i enkelte tilfeller slå ut 6 DPO, ikke sjangs at CB slår ut så tidlig, hehe... :)

Kjempespennende for oss de neste to dagene, vi får holde kontakten for hver test...hehe...Jeg kommer nok til å teste litt senere idag, har en del tester å ta av... :)

Skrevet

hehe...eg har ikkje så mangen...så får holde med to i dag :P Hehe... Bare 3 stk igjen... Meen!! Hvis eg klare å holde meg te ein hver dag nå, så burde eg vel se no forskjell..og OM eg får samme resultat flere dager på rad...då får eg heller skeie ut med ein digital tror eg...hm.. Hadde vært kjekt å hatt ein positiv test i mårra te gubben komme hjem fra reisejobb..!!

Men kan du tenke deg da? Hvis eg e faktisk blitt gravid, så har eg hatt el på dag 34 eller no sånn :-| Steingalne kroppen...

Men desse billigtestene e at dei ska minimun reagere på 20 et el aent (25 for cb tror eg og ja)...som betyr at noen faktisk kan reagere fra 10 microml hcg og! Tror cb e litt "strengere" på det...så billigstrimler like me :D

Skrevet

Hehe...spennende!!!! :)

Håper den galne kroppen er på vei mot rett kjøl nå da... :)

Skal bestille en CB digital på nettet nå, så får jeg den senest lørdag...vet jo aldri da....kanskje tanta kommer på fredag, må ha det i bakhodet sånn at jeg ikke blir for skuffet, hehe!

Hadde en SA 12.juni, så vet jo faktisk ikke om jeg har en normal syklus denne PP...Men jeg hadde hcg på under 2 ca en uke etter SA...så nivået er normalt! :)

Skrevet

Godt å vite at det ikkje e noe fra sa'en som slår ut da!! Og det e jo veeldig mange her inne som har blitt gravide rett ette en sa..! Dumt at dagene går så seint nå....!!! Kanskje me må lage ein sånn egen "nesten positive tester" tråd :P Ser det e flere som sitte og lure..hehe.

Skrevet

Hehe, ja, man blir jo gal av mindre.....Klarer knapt å tenke på noe annet!! :/

Samtidig er det jo "godt" å se at man ikke er alene med galskapen...hehe... :)

Skrevet

Så klart nå vettu, så dukke der opp symptomer :P Haha!! Venta nesten på det..

....hadde liksom forklart så mye...åååh eg vil vær graviiid!! Klare ikkje heilt å håpa heller....bare ønske og drømme.... *sukk*

Skrevet

hehe, nei det står liksom ikke på symptomene....jeg er SÅ oppblåst (har ikke hatt normal do-gåing på over 2 uker), går minimum 3 dager mellom hvert do-besøk nå (nr2 selvsagt)...hehe, sorre detaljene... ;)

Jeg er kjempetrøtt, men det kan jo også skyldes at jeg går på allergi medisin om sommeren...sov til klokken 11.30 idag!!! *gjesp*....

Skrevet

Eg har begynt med 2 timers ettermiddagslurer eg da...og sovne like godt på kvelden.. No tak i magen, men det kan vær ka som helst...trodd mensen har komt i 3 dager, og siden du e glad i detaljer :P så har eg faktisk hatt gulaktig utflod, og det e ikkje som normalt for meg. (ingen kløe, lukt o.s.v.) Kan og forklare koffer beina mine her ein kveld etter ein travel dag va dekka med blodårer fra lårene og heilt ned..va jo blå på leggene!! Haha...så jo heilt sjukt ut... (men alt dette kan jo bare være mensentegn...sånn egentlig...) Og plutselig låsning i bekkenet da! Hatt det før og, men det e noen år siden sist eg va plaga med det..så lure jo litt bare av den grunn...dønn stiv om morgenene..klare ikkje bøye meg omtrent...

Også DEN lista eg kom med da... Eg som ytra så fint her ein dag at eg ikkje har noen symptomer...haha!! Jada........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...