mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hei:) Du spådde meg her om dagen og sa jeg var gravid nå? Jeg har fått en liten blodflekk på papiret i morges...Kan dette bety en festeblødning eller er det TR på vei:((( Vil så gjerne at det skal være festeblødning??
monca*84*j12 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 hmmm Jeg har fortsatt følsen av at du kan være det nå.. Men jeg er jo ikke helt trent i dette enda, så kan fort være ditt intense ønske om graviditet jeg får inn =/ *krysser fingrene mine for deg* Hvor i syklus er du nå?
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Det er egentlig 7 dager til ikm...jeg pleier å ha stabile sykluser på 28...kommer tr nå så er den plutselig på 22-23 dager:(
monca*84*j12 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Da kan det jo glatt være en festeblødning... fin timing det!
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 kan det?? vet ikke hvordan det er jeg?? Kan du se på mannen min,om han snart skal bli pappa? født 050488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå