Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.. Ser du spår litt, du må gjerne prøve deg litt på meg også=)

Når gravid? og kjønn?

Jeg er f 280384

han er f 020776

Spår tilbake da vet du=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg:o)

Jeg har jo spådd deg før jeg... skiftet nick fra TusseMor&lillegutt.

Håper alt er bra med deg? Hadde så dårlig samvittighet etter forrige gang jeg spådde deg.Håper du tar det med en god klype salt! Angret på at jeg skrev til deg, siden jeg ikke er så dreven! Håper ikke du ble motløs av det...

Håper så inderlig det klaffer for dere snart!

Vi koser oss med ferie og greier. Det øser ned, så det blir ikke stort å finne på. Har du ferie eller? Vi er forfulgt av uflaks om dagen og, så det blir nok ikke penger til de store utskeielsene i denne ferien, dessverre. Håper uflaksen gir seg. Det virker som om vi har "besøk" av noen ånder her nå, som stjeler det de kan av energi og ødelegger mye for oss. Det er mange som har merket dem her... speseilt en mannlig fyr ved sovemommene og badet.... *grøss* så til fredag skal vi få hjelp til å få dem vekk. Håper ting letter litt da!

Klem

Skrevet

mannlig fyr.... hahaha... ikke alltid like lett å ordlegge seg ;o)

Skrevet

aha var det deg ja=) da jeg forstår!!!

koslig og se deg her inne også da..

Nei jeg blir ikke motløs.. Min tid kommer.. Og jeg føler ikke at du har helt rett så tar det med ro=) (ikke for og undermind din spådom altså.. )

Oi hørtes skummelt ut.. Jeg får faktisk inn en svart sky når jeg tenker på deg... En tett sky, og jeg kjenner at det er tungt og puste... Håper dere får bukt med det!

Ellers er jeg på jobb jeg da.. skal jobbe denne uken og neste uke... så har jeg to uker fri.. Kan tru jeg gleder meg!

klem

Skrevet

Det er bra... :o)

Var det ikke du som hadde begynt i ny jobb? hvordan går det?

Huff... det er så mange som reagerer på det huset her nå. Til og med mannen min "kjøpte" forklaringen min glatt, da han ikke kjenner seg selv igjen i det hele tatt! Blir helt energiløs, tafatt og angstfylt i det han kommer inn i huset her... Når jeg forklarte at jeg hadde blitt fortalt at vi hadde "gjester" som MÅTTE ut, så var han positiv til det, og han er egentlig en skeptiker. Har følt det har vært "noen" her lenge. For to år siden skrudde viften seg på av seg selv husker jeg, og jeg sa det til mannen min. Han trodde ikke noe på det. Han ble rimelig lang i masken da lyset skrudde seg på av seg selv på den andre siden av rommet enn der vi oppholdt oss bare noen uker etterpå. Men denne sjelen var ikke noe "skummel"... men han ene som er her nå gir meg ikke noen god følelse, for å si det sånn... føler hele huset er mildt "forbannet" hihi... så da er det jo ikke så rart at du ser den svarte skyen... Blir spennende å se hva han "ghostbusteren" klarer å få til:o) Om ikke så får vi prøve noen andre... har et par til vi kan prøve. Litt snodig, hadde nemlig aldri trodd vi skulle trenge det:o)

Deilig med ferie da:o) Synes det er godt å ha mannen hjemme nå:o)

Håper ellers alt er bra!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...