Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32+5 og har vel gått opp rundt 10 kg. Legger vel sikkert på meg en 3-5 kg til skulle jeg tro.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei og har gått opp 10 kg... Har stått litt rolig de siste par ukene, men hadde stor og rask økning noen uker før det!

Sist gikk jeg totalt opp 25 kg, de forsvant alle sammen i løpet av et år, uten å jobbe seg helt ihjel... Men jeg håper at jeg kan holde meg litt nettere denne gangen, mest for å kunne være så aktiv som mulig sammen med 3-åringen! Rart med det, men man har et litt annet fokus i andre runde! Får vel bare vente å se, tenker jeg....

Skrevet

Uke 39 + 20kg....føler vel det er nok ja :-) Nå skal det være sagt jeg har hatt bekkenproblemer, og ikke beveget meg mye! Da går det bare en vei ------>

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har gått opp rett over 20 kg. Fra uke 20 og frem til nå har det kommet på gjennomsnittlig 1 kg i uka. De siste ukene har det kommet mye vann, og regner vel med noen kg. til før twinsa kommer. Bekymrer meg ikke noe særlig, skal alltids klare å få de av igjen. Men jeg føler meg som en hval, og gleder meg veldig til å kunne gå med sko igjen:)

Skrevet

Uke 38 og gått opp 22 kg... Men har bare en kul på magen egentlig. Men merker noe mer på rompe og lår og. Spennende å se hvor mye som forsvinner under fødsel, de har jo tross alt hver sin sekk med vann og morkake...

Skrevet

Uke 31 og har gått opp 9kg. Sist hadde jeg lagt på meg 17kg, så det er utrolig individulet fra person til person og forskjell på svangerskapene!

Annonse

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har lagt på meg 4 kilo bare.. Ikke helt fornøyd,da jeg vet jeg vill bli syltynn etter amminga,så skulle gjerne hatt mer å gå på!!

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har gått opp 8kg.

Gikk opp 14kg sist..

Skrevet

er 31+5 og har gått opp ca 6 kg. gikk en del op og ned i begynnelsen pga kvalme og sykdom i perioder, stod stille rundt uke 20, så begnte det jevnt og trutt å gå oppover :) har en del ekstra fra før, så fint å ikke gå opp så mye. men hadde gått opp over 10 kg forrige sv.skap på denne tiden, og var egentlig veldig fornøyd med det..! endte opp på 15-17 kg når jeg fødte i uke 36, men 3-5 av de var fostervann, så ble kvitt kiloene rimelig fort :)

før jeg la på meg 6-7 kg når snuppa var 6 mnd og jeg begynte med cerazette og det ble mindre amming :( DET skal IKKE skje denne gangen....! :P

Skrevet

Jeg er 31+4 i dag og har gått opp 11 kg. Men det er jeg veldig glad for. Ved forrige graviditet gikk jeg opp ca 15 kg,og 3 uker etter fødsel var jeg gått NED 17 kg...så jeg trenger disse kiloene,for på meg så raser de av etterpå.

Skrevet

31+4 og 15kg opp:( kommer nok godt over 20kg før bebis er født ja..

Skrevet

38 uker og 25kg+..... mye ja, huff, men var tynn i utgangspunktet da.

Skrevet

Jeg er 32 uker og 5 dager på vei og har gått opp 13 kg.

Annonse

Skrevet

Er 41+4, 9 dager over termin og har gått opp 6 kg.

Vekta har stått helt stille i 5-6 uker.

Blir fort mett og fort sulten. Det går ca 1,5 time mellom jeg spiser noe. Har vært sliten i hele svangerskapet, blir fort matt i kroppen og har stort sovebehov og føler at jeg spiser hele tiden. Sist gang gikk jeg også opp veldig lite men sleit skikkelig når jeg ammet. Vekta gikk bare opp, opp, opp det første året i trass for mye turgåing. Da er det bedre å gå opp mye i svangerskapet for å siden amme og trene kiloene vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...