Not me, not now, maybe later.. Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Var på kontroll hos legen i dag og fikk påvist protein i urinen. Legen ville derfor ha meg tilbake på kontroll allerede neste uke. Jeg har ingen hevelser og blodtrykket mitt er lavt (100/60). Hva skyldes protein i urinen?
*tullemor* Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Det kan vel også skyldes urinveisinfeksjon...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 hvor langt er du på veg da? Protein i urinen er ikke farlig så lenge det ikke er i store mengder. Jeg har opplevd det et par ganger iløpet av svangerskapet. Hadde det igår oxo, lege skulle sende det videre til dyrking, for å evt sjekke UVI. Jeg hadde oxo lavere blodtrykk enn vanlig. 110/70. Ellers så tror jeg ikke det har så mye å si, så lenge man ikke har hevelser eller høyt blodtrykk, da er det jo tegn på svangerskapsforgiftning
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er 33+5 i dag.. Var på kontroll for 2 uker siden og mener legen sa de ville sende videre til dyrking da, men den gangen skrev de psp og L4+ (hvis jeg tyder det riktig) på skjemaet. Nå skrev de p+ og legen sa ikke noe om dyrking denne gangen og nevnte ikke forrige prøve heller.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 så lenge de ikke nevner noe, så betyr det ingenting. psp står bare for positiv. Altså når de ikke sier noe, så er det kun spor av proteiner. L4 har jeg oxo hatt, det fikk jeg ingen behandling for. så det er vel ikke så mye da. Tror det står for lautosytter (er usikker på hvordan det skrives) Men dersom det er noe som skal gjøres med, så gjør legen det. Er ikke vår jobb å måtte finne ut slikt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå