*Idae123 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Heisann, jeg lurte på om du kunne ta en titt på meg... jeg er 5 uker på vei og har hatt 2 mislykket svangerskap før... jeg lurer på om denne gangen komme til å gå bra, uten problemer og flere spontanaborter... håper du kan svare.. spår som sagt tilbake... takk på forhånd
solrose1 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hei.. joda kan spå deg jeg vet du...:-) kan se at alt går bra denne gangen..at du får beholde dette barnet.. det blir forøverig en gutt.. men kan se at du skal ta det litt rolig..ikke stress..så går alt helt bra.. takk..vil gjerne at du spår meg å.. blir jeg gravid snart? ca hvor tid? hvor mange barn får vi? kjønn? får jeg snart fast jobb? frir han snart?kan du se hvor tid vi blir gift? klem fra solrose1
*Idae123 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Ok tusen takk.... Jeg får opp september på deg, 2 barn og et av hvert kjønn... gutt først, så jente... jeg tror du får en fast jobb, men litt usikker på når, får opp vinter tid på det... ang. frieri så får jeg opp vår, og sommer bryllup.... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå