1 engel,1 i magen og 2 på jord Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 var våken natt til mandag med regelmessige rier med 3 - 5 minutters mellomrom. Dro inn til føden da de hadde vært stabile i 5 timer, da jeg kom inn stoppet alt opp, har nesten ikke hatt en rier siden...max en i timen.. Har åpning på 2 cm og er helt moden. Kan bringebærkapsler være med på å sette i gang fødselen, eller gjør de oss bare modne
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 De er nok bare for modning dessverre....
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Bringebær kapslene de mistenker jeg kan være en årsak til de aktive kynnerne jeg plages med etc... Det at de såkalt skal fremskynde fødsel er bare tull, men de kan hjelpe med selve modninga ja..... Jeg starta med de for godt over en måned siden jeg å har vært veldig plaga denne tiden her nå å kan jo ikke med sikkerhet si at det er kapslene..... Men man lurer nå da........
AdrenaLine Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Ja jeg har valgt å kutte ut bringebærkapslene pga dette ubehaget. Det fremmer jo ikke fødselen uansett og modningsakupunkturen modner visst nok i massevis. Både akupunktur og kapsler er smør på flesk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå