Gå til innhold

ida med spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du når neste graviditet finner sted? Og hvilket kjønn?

Prøver ikke enda, har en på 2 år og en på 10 uker, men ønsker en til om noen år.

Ser du hvordan det går økonomisk sett her i huset? Føler det ene etter det andre detter fra hverandre og går i stykker. Ikke så enkelt når jeg er student... Ser du noe angående studiene? (i permisjon nå)

Jeg er født 041082

han er født 201277

Tusen takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2011 får jeg opp på deg, får igrunn opp en gutt til på deg, men litt usikker på om det pga at du har 2 gutter fra før av...

huff da det var ikke noe koselig å høre, jeg tror økonomien kommer til å være som småbarnsfamilier flest stram men det går akkurat... jeg tror du kommer til å være endel uopplagt i forhold til energi, men jeg tror du kommer til å klare studiene... =) om du ikke får beste karakter så består du...

så du på meg igår??

Kommer dette svangeskapet jeg går i nå til å gå problemfritt? jeg har opplevd 2 mislykka svangerskap før... så¨er litt nervøs og litt sånn at jeg går å omtrent ser etter blod hver halv time =( ille kjip situasjon samtidig som det skal være en veldig kos`en.. skal til legen i mårra, og har en avtale med dem at jeg får tettere oppfølging og tidligere ultralyd =D så håper alt går problemfritt og at jeg slitter å oppleve spontanabort for 3 gang... jeg føler mer at det er ting som skjer der nede og at det er ømt og hvis jeg strekker litt på kroppen så føles det nesten ut som en støl muskel nede ved livmora... håper dette er et godt tegn i og med at jeg ikke opplevde dette i dem 2 andre svangerskapene...

meg 14.06.88

han : 060983

Skrevet

Hei igjen:o)

Du blander nok meg og Tussimor...

Men jeg kan spå litt jeg og, dog jeg er ikke så veldig dreven, men når det gjelder graviditeten din så får jeg opp at det kommer til å gå bra denne gangen! Prøve å senke skuldrene og nyte graviditeten, selvom jeg kan forstå at det kan være vanskelig i en sånn situasjon. Masse lykke til ida!

Skrevet

åja, jaja.. takk uansett.. lykke til du også =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...