vekt81 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Tips tas imot med takk=)!!Trenger ikke ligge midt i sentrum,...men i distriktet rundt... Ha en fin dag..
Soloho Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 De har ett vandrehjem på Singsaker. Ti min å gå fra sentrum. Hvis det skal være billig mener jeg:) Vet ikke om de godtar hund, men du kan ringe å sjekke. Eller så er det mange hoteller i sentrum, men vanskelig og dyrt med parkering. http://sommerhotell.singsaker.no/
vekt81 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Takk skal du ha... Noen andre som har et sted?Kan godt være mer sørover også,hvis dere vet om noen... Skal ringe og sjekke ut singsaker jeg nå,om de tar imot hund..
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hør med Sandmoen Camping eller Sandmoen Motell. Vet ikke så mye om standarden der de senere år, men de har i alle fall pleid å godta hunder begge steder før Ligger litt sør for City Syd da, så det er litt utafor sentrum.
mamarama og lille banan Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 campingen på Sandmoen er lagt ned, men hotellet er der ennå
gærne ko Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Du kan og prøve elgeseter hotell, ligger like utafor sentrum, like ved universitetet. Billig og heilt ok. Veit ikkje om dei tar hund, men du kan jo ringe og spørre. Er en fin park like ved som er fin for å lufte hund i www.elgeseter-hotell.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå