Gjest Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 lang er jenta de? vi har samme vogn. tenkte å ha sportsdelen når vi går tur, men jeg syns liksom at selene er så høyt oppe. hun klarer seg fint i baggen en god stund til. hun blir bare såsur og utålmodig da hehe.. mi er 6mnd og mellom 65-70cm.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jenta mi var 70 cm på 8 mnd kontrollen for noen uker sida...Vil tro hun var rundt 68 cm da vi bytta over- og kan nok være enig i at selene sitter litt høyt...Eller dvs, flisa har en lei tendens til å gli nedover på setet, sånn at hun ligge-sitter mer enn hun sitter hvis du forstår;)?
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 synker litt sammen ja.. åssen gjør du det med selene? er jo null problem og vri seg unna de virker det som
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Nei, jeg lar henne bare sitte sånn jeg...Hun kommer seg jo ikke ut av dem helt totalt- pga selen som er mellom beina..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå