mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Forstår ikke noe jeg Jeg har vanligvis en syklus på 28 dager kan være forskjell en dag +/- Jeg har gått med mensmurringer en stund nå men de var litt vondere i dag morges,pluss vondt i hoften og ryggen...Da jeg gikk på do kom det litt blod Men jeg skal jo ikke ha TR føre 15 juli Hva er vitsen med at kroppen begynner å tulle sånn nå da???
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 ..kanskje det va ein festeblødning???? Passe jo med datoene og sånn da?! *krysse fingrene*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Ja..e jo ei uke akkurat te ikm'en din...og det typiske e 6-8 dager etter el..altså 6-8 dager før ikm (hvis lutealfasen e på 14 dager da..) men uansett..... Kom det masse, e det fortsatt eller va det bare litt??
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 kom bare bittelitt på papiret foreløpig...Skal skrive her neste gang jeg er på do;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Hehe.. Spennande dette...!! Men du oppdage jo fort nå om det e ein altfor tidlig tr eller om det faktisk e mulighet for at det e ein festeblødning!!
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2009 Kom bare bittelitt brunaktig nå på papiret,ikke noe i truseinnlegget Hmmmmm.....(( tror ikke dette går denne mnd heller:( men er jo enda en uke til ikm:(
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 ...bare å vente å se då! Det må eg og...tok ein test i dag...fekk svak strek ETTER tia va gått ut...så måtte prøve ein te..og fekk jammen meg ein svak strek på den og, litt svakere enn den andre så klart, men den dukka opp......etter tia va gått ut..!! Så..må visst bare smøre oss med tålmodighet!!! (hate å vente...)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Harkje peiling...egentlig for halvannen uka siden...hehe... Så kaaanskje kroppen min ikkje slapp egg før eg va på tur med gubben på ekstremsportuka på voss.. altså på dag 30-36 eller noe sånn...så...kanskje ikm te helga?? Ekje godt å vite gitt!!
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2009 Men du er jo kanskje gravid da:)))))))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Hei Aischa2010 Forrige gang jeg ble gravid - hadde jeg festeblødning på dag 23 i syklusen, testet positivt på graviditetstest dagen etter, på syklus dag 24, det var jo da en 4-5-6 dager igjen til IKM =) Tror du har hatt en festeblødning jeg - sååååå utrolig spennende!!! Gleder meg til å høre at du har fått positiv test om noen dager =) Stoooor klem og lykke til fra
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2009 Virker som det har stoppet opp nå...Men har mensmurringer Jeg har jo blitt spådd en del ganger før...Flere ganger her bla i ett par dager...noen sier jeg er gravid noen ikke..Men jeg har en fast spådame i trondheim jeg har kontakt med og hun så helt klart at jeg var gravid nå men at det var tidlig å teste enda....Spennende nå Skal nok gi beskjed om jeg tester neg eller pos om en uke:) men en uke virker som en eeeeeeeeeeeeevighet:) Er du forresten på BV også? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå