Gå til innhold

Sjokkert over mange svar her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter en rolig morgenstund og leser litt rundt på de ulike linkene her inne..

Utrolig hvordan noen(mange)uttaler seg ifm.rus og graviditet...at det går an å dømme noen i det hele tatt synes jeg er fryktelig!!

"Alle"vet at vordende mammaer IKKE bør ruse seg,på noe,men;ingen er feilfrie..

Jeg røyker,er gravid,og klarer absolutt ikke å slutte.Jeg klarer det bare ikke...hvordan skal man da kutte ut annen rus man kanskje har holdt på med i mange år sånn over natta???

Tenker og at for de aller,aller fleste så går det bra...,og de aller fleste er iallefall mer bevisste når graviditeten er et faktum og kanskje ubevisst jobber mer motivert for å kutte ut..

Synes jammen det er tøft å være gravid selv om jeg IKKE er rusavhengig,tenker med skrekk på hva jeg selv hadde klart underveis...

Heldigvis er det hjelp å få-,men er vel personavhengig hven man støter på i systemet..,vet ikke alltid om løsningen er å bli en "sak"i barnevernet heller-dessverre...

Kjenner litt til de anonyme organisasjonene;AA og NA-der finner man iallefall støtte uten å bli møtt med "jeg vet best holdninger..."

Lykke til til oss alle med svangerskapet-god sommer,dette var et lite hjertsukk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig flott innlegg. Helst enig med det du sier. Di som ikke er i en slik situasjon kan ikke uttale seg.

Skal ikke på noen måte si jeg syns det er greit med kraftige rusmidler i svangerskapet men jeg forstår vanskligheten med å slutte. Såklart det er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...