skorpionfruen Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er blitt så slepphent at det er helt sykt! I 1-2 uker nå har ting flydd ut av nevene på meg og tiltaket for å bøye seg ned å plukke opp blir bare større og større hver gang Leste i en eller annen pappabok at kvinnen lett kan bli mer grøvlete så jeg lurte på om dette er normalt. Føler meg som en klossete 6 åring som ikke har kontroll på legemet
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jaaaaa, sammer her - jeg er en skikkelig "klæbb" for tida!! Mister ting og tang - og da spesielt mat; søler som en unge:-/ Noe som resulterer i 2-3 klesskift pr dag, siden smørflekker på singleten er en smule ulekkert... Sist gang var jeg også mer ustødig, vrikka anklene i hytt og vær. Jaja skorpionfruen - det går vel snart over! ;-)
Johan Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Godt å høre det er flere. Dere kan trøste dere med at jeg har vært sånn hele svangerskapet!! Faktisk sånn jeg forsto at jeg var gravid første gangen, da jeg greide å snitte lillefingeren på langs.... Nå er magen stadig full av mat, og gulvet fult av ting jeg har mistet;-)
skorpionfruen Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Utrolig merkelig, dette med flekker på klærne ja... huff, så utrolig irriterende. Akkurat fått på seg rene klær og ser passe stelt ut så har man den fettflekken midt på puppene eller magen. Delikat og man skifter så er det på samme vis igjen Men må innrømme at det er godt å høre at vi er flere, trodde det var noe feil med meg. hehe
AussieAnette Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg var utrolig slepphendt tidligere i svangerskapet. Men det har gitt seg nå heldigvis.. hehe. (er 29+3 idag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå