R0zaku Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 kan noen beskrive disse smertene for meg?? for jeg aaner ikke hva jeg skal kjenne etter :S når jeg har kynner har jeg litt vondt i ryggen i tilegg.. litt sånn ilende smerte! dette som liksom er "tak"? og er det vanlig at kynnere er regelmessige? mine kommer med 4-6 minutter mellomrom hver gang nå.. hatt 14 kynnere på en time.. blitt strippa to ganger på litt over ett døgn, proppen har gått, og har 2 cm åpning
E, T & T og ei te Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Det er nok svake/begynnende rier du kjenner De blir nok snart vondere skal du se Er du førstegangs? Hvor langt på vei? Første gang til meg var de ikke særlig vonde til å begynne med, men kom slik du beskriver, som "tak". Etter to timer begynte det å bli vondt.
R0zaku Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 men de begynnende riene er jo ikke vonde på meg i det heeele tatt? bare ekkele og ubehagelige. men kanskje det er sånn det begynner? siden de er jo regelmessige..hmm.men det er akkurat som kynnere altså.. bare regelmessige. og de er der unsett. om jeg ligger, står eller går ja jeg er førstegangs.. er 39 uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå