Elsker jenta si<3 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Skal slutte å amme,og lurte på hvordan dere gjorde det og hvor lang tid dere brukte?
SannaMor Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Dytter denne, for dette lurer jeg og på.... Har ikke ammet på en uke, men fortsatt mase melk. Amme-nekt her...
eplejente Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 har dere hørt om kjærringrådet med kålblader? Det skal visstnok hjelpe til med å stoppe opp produksjonen hvis man legger kålblader på puppene.. ellers kan jeg ikke svare på det dere lurer på for er førstegangs selv og har ikke sluttet ammingen enda
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Tenker du på hvordan du skal stoppe melkeproduksjonen? Stimuler produksjonen minst mulig. Håndmelk kun bort den verste sprengen. Etter du har gjort det knyter du ett skjerf e.l. stramt rundt puppene. (Da tror puppene det er fullt og produserer mindre) Hvis du får tette melkeganger må du bli kvitt disse med pumping og ved å massrere dem bort, å heller fortsette med nedtrappingen når du er kvitt de, hvis ikke kan du få brystbetennelse. Dette fungerte for meg ihvertfall. Etter ett par dager var den verste sprengen borte, å etter ca en uke var det det så og si helt over.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Her kuttet det seg selv ved at frøkna bare hylte og vridde seg unna puppen.. kjipt, men sånn ble det. Ingen spreng el noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå