Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og kan ikke like hulke over det for min mann,

da det var han som klarte oversnakke meg til å spise en berlinerbolle med vaniljekrem,

liker det egentlig ikke og hadde absolutt ikke lyst på,

men det var så søtt av han å ha tenkt på noe "kveldskosemat", og godt ment, ville av sympati ikke spise sin egen da jeg nølte og det føltes da litt tvangs sympatisk å overgi seg og svelge,

nå er jeg bare kvalm kvalm og har følelsen av å ha vært orntlig usunn overfor den lille...

si at det ikke spiller noen rolle...

og så har jeg sånn en følelse av at om jeg spiser noe søtt som det så blir det en jente og jeg ønsker meg så inderlig en gutt(vet det virker sært, og kan ikke forklare hvorfor...det bare er sånn)

noen som kan trøste intil jeg får følelsen av å få alt det søte ut av kroppen...

hilsen en som lot seg motvillig friste eller å være sympatisk overfor noe som var ment godt,

vil så gjerne ikke spise sånne usunne ting, liker det jo ikke heller, blir bare kvalm og fyllt av skyldfølelse,

men det er så trist å såre noe som var ment som hyggelig...

5 uker igjen...

... min magefølelse basert på kun å stole på hjertefrekvens sier jente,

ønskrer så inderlig en gutt (og det blir nesten på min bursdag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Skjønner ikke helt, men... tror du den lille blir en jente av å spise søtt? :) da skulle min lillegutt være en jente iallfall... hihi.

Jeg tror ikke så mye på dette med søtt og surt osv. Hjertefrekvensen på to av mine gutter tilsier jente, så stoler ikke på det, heller..

Mageformen min har alltid sagt gutt men en av dem var en jente ;)

Men jeg skjønner godt ditt ønske om et spesielt kjønn.. jeg lengtet selv vanvittig etter en jente etter 3 gutter, hun kom og da fikk jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke ønsket meg den gutten hun kunne vært.... var litt rar, ja ..

Babyen har ikke vondt av at du koser deg innimellom. I verden finnes søte ting og sure ting, alt med måte bare, så blir det bra!!

Du kommer uansett til å elske babyen din, kjønn betyr ingenting, sånn egentlig. Tenk så vakkert å få sin nyfødte opp på magen og se de skjønne øynene for første gang, snuse litt på den lille, endelig få h*n i armene. Det beste i verden !!

Lykke til. Har ca fem uker igjen selv ;)

Skrevet

Dårlig samvittighet kan du ha for helt andre ting! !!!!!!!!F.eks. glefsing til naboer, kjefting på samboer uten grunn, boikotting av husarbeid over kjempelang tid. Dette er hormoner, så slapp av..........

Uansett er kjønnet bestemt for en tid tilbake :)

Skrevet

Hverken du eller babyen har vondt av litt søtt innimellom. Prøv heller å kos deg med noe godt av og til, uten dårlig samvittighet, så har dere nok begge det best. Og kjønnet er, som findus sier, bestemt for leeenge siden;-)

Skrevet

jeg venter nå gutt nr 2 å begge de burde vært jenter om d ligger noe i d med å spise søtt.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...