Lykkelig g~g~j Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 nei, har jeg hørt. Jordmødre som har sagt. Det er nemlig slik at mange jordmødre er så rutinerte at de forhindrer klipp og mye revning med å kontrollere fødselen. MEN.. når d er sagt, så blir d gjort da, sist sa min jordmor "lurer på om eg skal klippe deg litt"... Da presset jeg som F*** og ut kom han, kun med en liten rift! hehe.. en venninne av meg ble klippet, kjente det ikke!
mamma fra vest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Mitt inntrykk er at det er ganske vanlig på Haukeland. De fleste jeg kjenner er blitt klippet, meg selv inkludert.
Lykkelig g~g~j Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 huff... ser for meg hagesaksen jeg!!! (hekksaks liksom).. hehe... fødte på haukeland jeg også, men var en av dem som ikke ble d
findus1 Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Hei! Ble klippet selv for 6 år siden. Er ikke så vanlig i dag. Var kjempeengstelig for dette da, men kjente det såvidt!!!!!! Bare barnematen. Hvis det er aktuelt, er det iallefall ingenting å grue seg til
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jeg ble klippet i fjor på SUS, kjente ingenting pga alle de andre smertene. Har et fint arr på 5 cm..... kan godt bli klippet igjen, bare for å få ungen ut. Hvis jordmor vurderer at det må gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå