Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere da dere ventet tvillinger?

Mammatrollet - februar baby.

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 5 og jeg har ikke vært kvalm eller noe trett med de andre.

Denne gangen viste jeg at jeg var gravid pga kvalmen og utrolig trett hele tiden, må bare sove hele tiden. Har en sterk følelse av at det er tvillinger denne gangen, og har følt det helt siden testen viste ett helt riktig ja. Merkelig følelse men den blir bare sterkere og sterkere. Er snart 8 uker og kjenner livmora over skanbenet godt. Litt mage helt nederst liksom.

Noen som vil ta seg tid til ett lite svar til meg??

Fortsetter under...

Jeg var kjempetrøtt og helt uten energi og livslyst nesten i første trimester, lå bare på sofaen og slumret. Husker ikke at jeg var sånn med førstemann.

Var ikke kvalm, bare uggen, men det var jeg også med første.

Har "bare" vært gravid to ganger, så jeg har ikke mer sammenligningsgrunnlag. :)

Jeg hadde akkurat samme symptomer som du beskriver ved mitt tvillingsvangerskap. Jeg fikk tre gutter først og var aldri kvalm i disse svangerskapene, deretter fikk jeg to jenter og da var jeg kvalm og trøtt de tre-fire første månedene. I mitt sjette svangerskap ble dette forsterket og livmora kom godt over skambenet i uke 8. I uke 12 var den nesten helt opp mot navlen og da ba jeg om en tidlig ultralyd fordi jeg mistenkte tvillinger, og jeg hadde rett! Siden du er dreven i dette er det sikkert en god ide å sjekke ut om det er tvillinger - det er jo litt synd å bygge opp forventninger dersom det ikke slår til. Lykke til og gled deg dersom det viser seg at du får to - det er en fantastisk gave og ungene har utrolig glede av hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...