Amalie82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 Ja, detta blei reint for mye for sliten gravid på overtid!!!!
Lykke X 4 Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Det gjør så absolutt ikke jeg! Her er det heller motsatt, og hormonene får utløp i irritasjon over mediedekningen og maset omkring hans person. Finnes langt viktigere saker i verden å dekke enn dødsfallet til en rik, pedofilimistenkt person....men det er nå min mening.
Amalie82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2009 Tror ingenting på at han var pedofil... Tenker heller på alt det gode han gjorde!!
Lurveleven Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Til info, så ble han i alle fall frikjent på alle punkter i 2005. Jeg tror ikke han var pedofil.
Lurveleven Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Det ble nokså sterk avslutning ja, når dattern pratet så rant både snørr og tårer her. Så ikke hele minnestunden, men den ble utrolig mye mer verdig enn jeg hadde trodd. Veldig posetivt overasket.
beibisol Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Æ trur ikke det e så mye tvilom at MJ var en pervers pedofil overgriper! Men skjønner at folk har vanskelig for å tru det! Det er altid vanskelig å tro at folk kan være sånn uansett, spesielt når d gjelder en kjendis av hans kaliber! Men uansett FYSJ!!!
Lurveleven Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror ikke han var det. Ja, han var spesiell, men jeg tror ikke han var pedofil, det gjør jeg ikke. Men jeg tror han ble trakasert til det, og når en først prøvde seg, så hang andre seg på. Men ikke at det er en kampsak for meg, men han ble i alle fall frikjent på alle punkter, og jeg forholder meg til det. Ikke hva andre som har lest i ukeblader mener....
1gang09 Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Han er og var den beste! elsket av mange her.. Jeg måtte virkelig felle noen tårer når jeg så datteren hans på tv, han ble borte alt for tidlig.. Hyllest til han på TVNorge nå forresten:)
Trilletrill Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Så på tv natt til 26 juni med mannen og vi begge fikk hakeslepp når vi hørte på BBC at han hadde blitt innlagt og muligens var død. Dagen etter da dette ble bekreftet var rett og slett trist..har vokst opp med han og må si han er og blir den største innen moderne pop og rock musikk! Håper virkelig han er på et bedre sted nå, var jo en så ensom sjel stakkars. Håper virkelig at barna hans blir tatt vare på nå. De var jo så uhordelig triste, spesielt dattera..både mannen min og jeg fikk skikkelig klump i halsen når vi hørte hva hun sa. Stakkars barn! Når det gjelder pedofilisaken så tror jeg dette er tøv.Han som beskyldte han førstegangen har uttalt at foreldrene drev han til det og ville ikke vitne i siste sak. Men ingen får vel vite med sikkerhet. Uansett så er en legende gått bort, la oss hylle han med å spille masse av hans bra musikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå