MissAntrop Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Er så redd!!! Var på første svangerskapskontroll på mandag og der fant de spor av sukker og protein i urinprøven min. Er bare 9+2 og har småpanikk nå.. Selvfølgelig er det flott at de sjekker det, jeg hadde bare ønsket meg et flott svangerskap uten komplikasjoner denne gangen også. Noen som har noe beroligende å si?
mamman til minin Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jepp! Jeg hadde også spor av sukker i urinen og fikk glukosebelastningstest. De ville ikke høre på at jeg hadde spist en stor drueklase før jeg "produserte" urinprøven ;-) Glukosebelastningstesten gikk helt fint (ikke noe problem å svelge, smaker bare veldig søtt...) og alt så normalt ut.
MissAntrop Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg spiste smågodt kvelden før jeg da, men vet ikke om det har noe å si..? Fikk du svar på prøven med en gang?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 det kan gi utslag det smågodtet. Men når du tar glukosebelastningstest så sjekker de det ordentlig, Det kan være tilfeldig mange ganger når man har sukker i urinen. Tvi tvi, lykke til Jeg "besto" prøven på mandag. Er veldig happy happy happy. Hadde sv,dia i 1.svangerskap men har sluppen unna nå :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Du får ikke sukker i urinen av å spise druer eller smågodt kvelden før!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå