Gå til innhold

LIVA seng fra jysk: bra eller dårlig??

Anbefalte innlegg

må kjøpe oss seng, da vi bare sover på madrasser på gulvet enda. Flyttet inn i ny leilighet for over ettår siden, så begynner å bli på tide :P

problemet er at vi har ikke allverden med penger ca. 6000kr å bruke på ny seng. Har greie madrasser som fortsatt kan brukes.

Noen tips/råd til hva/hvilken seng vi kan kjøpe?

Fortsetter under...

Vi har seng fra jysk... anbefales IKKE.....

Kjøpte den i fjor sommer. da jeg var gravid. Etter en uke knak den på mitten. (midt stolpen knak) Vi fikk bytta seng, da den skulle tåle gravide damer sa de i butikken. Etter noen uker knakkden på samme sted. selv med 2 ekstra støtter under.

Så styr unna Jysk.

(madrassene er helt greie da)

Nå må jeg bare si at Liva-eike serien til Jysk ikke ligner på noe annet av det de har hatt før altså, har masse møbler i den serien og de er solide som bare det :o) jeg elsker eike møblene mine! :) Ta deg en tur å se på senga. jeg har ikke den så kan ikke si noe om den :)

Annonse

Skal man kjøpe noe dritt, er jysk plassen å dra til!! Vi har både møbler, senger, komoder og madrasser derifra, vel, ikke nå lenger... d bare rydde sammen!! D er bare DRITT!!!

Ikea er riktig nok billig d også, men d holder myyyyye lengere og er myyyyyye bedre!!!! Ikke kjøp seng fra Jysk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...