Gå til innhold

HJELP!! Han skriker og skriker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 10 mnd har tre siste ukene skreket så han ikke får puste i en time før han legger seg til å sove om kvelden.. Alt som skal til er å putte i smokken, men det går ikke mange sekundene før han skriker igjen, selv om han legger seg til hver gang med øynene igjen og ser ut som han sovner.. Han ligger bare å gråter konstant med øynene igjen.. Det ser nesten ut som han har det vondt for han gråter så mye..

Hva skjer????

Jeg er vandt til å legge han i sengen der han snur seg på siden å sovner med en gang.. Å så skjer dette over natten.. Jeg gråter til slutt jeg også, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..

Å uansett om jeg legger han kl 7, 8 eller halv 9.. Så er han våken mellom 5 og 6 om morgenen. Noen ganger får jeg han til å sove igjen etter en times tid.. andre ganger ikke.. Hjelper det å legge han senere over lengre tid for at han skal sove lenger om morgenen?

Noen som har råd??

Han sover ikke noen fast tid på dagen. Det kommer an på om jeg får han til å sove igjen etter kl 5-6, eller om han tar morgen da osv.. Det er alt etter humøret og hvor trøtt han er.. Alt fra 1-2 ganger, fra 30 minutt til nesten 2 timer. Men unngår at han sover etter kl fire..

TRENGER RÅD!! (Er alene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noen råd til deg. Har selv en liten gutt på bare 3uker så har ikke kommet så langt ennå. Men leste en artikkel mens jeg gikk graivd om leggetid for barn og der stod det at man anbefalte å legge barna kl 6 når de var rundt et år. Var ikke før 2-3årsalderen at de anbefalte litt senere. Så tror nok ikke det har noe å si på hvor lenge han sover i forhold til når du legger han.

Var vel kanskje ikke til stor hjelp. Kanskje de har noen råd på helsestasjonen

Skrevet

Uff, skjer dette hver natt eller? Høres ikke greit ut for noen av dere!! Kanskje han drømmer noe fælt? ( Vet ikke om de har mareritt så tidlig men) Av og til gråter jenta mi med øynene igjen, men da er hun så trøtt at hun ikke vet bedre.. Hun gråter, så sovner hun igjen. Har ingen gode råd til deg dessverre.. Kanskje du skal prøve å ta han opp i din seng og legge han inntil deg til han sovner igjen? Kanskje han er inni en slags fase..

Skrevet

min jente på nå to og en halv måned oppførte seg omtrent som du beskriver. hun skrek og skrek, sovnet på meg, men hylte bare hun rørte madrassen da jeg forsøkte å legge henne ned. tydelig at det var noe som plaget henne. til slutt ble jeg helt fortvilet. gikk da til kiropraktor med henne, og det var helt utrolig! Hun var spent i bekkenet og nakken, og kiropraktoren fikk løst opp dette, og hun ble så mye roligere, det hadde virkning med en gang. nå skal det sies at jeg i etterkant oppdaget at hun reagerer når jeg spiser eller drikker noe med melk, så det har også hjulet snuppa mi, men det visste jeg ikke da jeg var hos kiropraktoren. etter første behandling sovnet hun i vogna og sov i 2,5 time. det lengste strekket hun hadde sovet på flere døgn! Virkelig verdt et forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...