adie Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 ja så da får jeg bare annen hver mnd å prøve på!! blir utålmodig av slikt så da må man vell ty til sånn eggløsnings test!!! håper bare det funker og at det sitter som et skudd!!! hehe
zadine Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Her er det jeg som er på sjøen;-) Så her er det EL tester som gjelder, og det har klaffet noen ganger for oss, ( har fått til to barn av det, og en MA). Håper at det sitter en spire denne gangen også, og at den blir sittende i 9 mnd;-) Lykke til, vet at det er frustrerende
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Kjenner meg igjen der.. min sambo jobber 7 uker på sjøen og er 7 uker hjemme..! Men det klaffer nok til slutt for oss begge skal du se Lykke til c'',)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 ...min e hjemma 6-7 netter i måneden :-| Visste ikkje jobben sko kreve sååå mye når me starta prøvinga...og eg har neppe eggløsning heller så me har vel kanskje 0.1% sjangs for klaff....hurraaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå