Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Gutten min har tre siste ukene skreket så han ikke får puste i en time før han legger seg til å sove om kvelden.. Alt som skal til er å putte i smokken, men det går ikke mange sekundene før han skriker igjen, selv om han legger seg til hver gang med øynene igjen og ser ut som han sovner.. Han ligger bare å gråter konstant med øynene igjen.. Det ser nesten ut som han har det vondt for han gråter så mye.. Hva skjer???? Jeg er vandt med å legge han i senger å han snur seg på siden å sovner med en gang.. Å så skjer dette over natten.. Jeg gråter tilslutt jeg ogsp, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Å uansett om jeg legger han kl 7, 8 eller halv 9.. Så er han våken mellom 5 og 6 om morgenen. Noen ganger får jeg han til å sove igjen etter en times tid.. andre ganger ikke.. Noen som har råd?? Han sover ikke noen fast tid på dagen. Det er alt etter humøret og hvor trøtt han er.. Alt fra 1-2 ganger, fra 30 minutt til nesten 2 timer. TRENGER RÅD!! Er på randen til å klikke her.. (Er alene)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Han er 10 mnd. (Finner ikke 0-1 år-tråden lenger)
lykkelig<3 Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hei Skjønner at du er fortvilet. Jeg har ikke svar på hvorfor dette skjer. Men, hva med å tilby han vann? En god bamse, trygghet. Stryk litt på han etter at han har fått smokken, så han kjenner at du er der. Hev hodeenden. Er det varmt/kaldt? Jeg har erfart at det ofte er såååå lite som skal til, før problemet er løst. Ang 0-1 år, søk i "søkeruten", så skal du se at du finner et innlegg fra den gruppn, og da trykker du på gruppen, og vips er du inne Ønsker deg lykke til med lillegutt. Håper det order seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå