ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg får sånne skikkelige stikk nede ved åpningen (om dere skjønner) Av og til føles det som om noen er i ferd med og poppe ut:/ Det er skikkelig ekkelt og vondt.. Så verker det i nederst i magen og ryggen, føles som mensensmerter, de kommer og går... Er i uke 33 med tvillinger... Noen som vet hva det er??? Har ei datter fra før på 4 år men kan ikke huske jeg hadde sånn da..
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har det også slik. skikkelig ubehagelig! Men har hørt at det bare er babyen som presser med hode nedover.. Men jeg vet ikke.. jeg er 29 uker på vei..
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har det også! Mandag kveld fikk jeg skikkelige kramper/hugg i skjeden som gjorde så vondt at hele jeg hoppet til. Skrev et inlegg om det her siden både JM og fastlege er på ferie og fikk en del svar. Se inlegget "Kramper i skjeden - er det kynnere?". Jeg trodde at det kanskje var kynnere men fikk til svar at det sannsynligvis er babyen som trykker seg nedover og klemmer på ligamenter eller nerver.
Pitty Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Har også slike stikkinger, det blir som augustibarn09 skriver beskriver, jeg hopper nesten når det står på) Jeg har også mye mensensmerter/kynnere som ikke gir seg så fort, men varer lenger av gangen, er vel normalt dette her. Er forresten 36+3
ungmor<3 3 jenter <3 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Var på UL i dag og begge ligger i seteleie:/ JM sa at det er kroppen som forbereder seg til fødsel og at de sparker i bekkenet.. Lurer på hvor mange ganger jeg plutselig skvetter til her hehe. Men har så sinnsykt vondt så legene sa at om det ikke er bedre om ett par uker måtte vi tenke på igangsettelse m fødselen:O Gleder meg såååå mye til og se jentene<3
2prinsesserogbim Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Har det også sånn... Blir verre og verre her... Er kvalm i tillegg.. Masse vonde kynnere/reier, kjennes ut som menssmerter i både mage og rygg... Det stikker og kjenner det presser ned i bekkenet... Har store problemer med å takle dagene her... Kan ikke gjøre noenting for da får eg så vondt og enda mer press og stikking i bekkenet.. Her har også slimproppen gått, er i uke 32+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå