Gå til innhold

Skal jeg bare sitt iro???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg blødd igjen... Hver gang jeg "styrer" så blør jeg litt.. Er nettopp flyttet inn i ny leilighet,så holder på å pakke ut esker. Men kan jo ikke bare sitte i ro hele tiden... Noen som har opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff - det hørtes ikke noe serlig ut:(

HAr ikke hørt om noe liknende, og kan ikke tro at du bare skall sitte i ro. Ville gått til lege jeg.

Skrevet

Jeg har også blødninger og har fått beskjed om å ta det med ro generelt, samt være helt sengeliggende de dagene jeg blør. Det er ganske kjedelig, men det viktigste er jo at alt går bra.Har vært på to ultralyder og sett den lille som spreller der inne så det gir jo motivasjon.

Skrevet

Var på ul i går pga blødning dagen før. Alt var bare fint med den lille;) Men alt skal gå bra å da må jeg vel bare ta det med ro selv om det er kjedelig...

Skrevet

Hei. Jeg hadde blødninger i uke 9. Begynte etter at jeg hadde vært på en lang topptur i heia (5 timers tur). Var hos legen dagen etter, fikk ul og deretter sykemelding. Fikk beskjed om å ta ting med ro, ikke være i for mye aktivitet eller bære/løfte for mye på ting. Er nå 11+4 og har først denne uken begynt å være i mer aktivitet. Sluttet forresten å blø etter 4 dager med litt blødninger. Var på oppfølgningsul en dag etter at blødningene hadde sluttet. Og lille reka levde og sprella som bare det.

Skrevet

Hadde små blødninger i uke 5 og ble sykemeldt av legen med beskjed om å ta det med ro og ikke løfte. Er nå i uke 13 og fortsatt sykemeldt i nesten 5 uker til med bekjed om å ta det helt med ro.

Skjønner godt hvordan du har det, skal selv flytte om noen dager så det er masse som må gjøre, pluss at jeg har ei nuppe på 2 år i tillegg. Funnet ut at jeg kan gjøre litt om gangen bare jeg tar det i rolig tempo og ikke overanstrenger meg. og passer på å slappe av mye.

Var på ul i uke 8 og fikk se at alt var bra med den lille...

Der fikk jeg beskjed av jordmor at det var kroppen sin måte å si fra at jeg måtte slappe av litt når små blødningene satte i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...