Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Er 1uke på overtid med mens nå....har noe kløe rundt i og ved navelen...masse tykk utflod og i går når mann og jeg hadde sex var det vondt nede i magen ved eggestokkene... Gravid kansje eller noe annet??? Håper på svar...
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Er nok bare en test som kan gi deg svar på om du er gravid eller ikke Lykke til c'',)
Bumblebeee Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Det kan du jo være. Men det er helt umulig for oss å vite det, du må nok ta en test for å finne det ut Lykke til!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 Ja,takk for svar....skal sjekke/ta test før helgen,da drar vi på hytte tur,greit å vite om jeg kan ta vin eller ei... haha!!!! spent.HÅPER!!!!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Ei uke på overtid her også,-kun negative gt... Spennende!! Nesten litt FOR spennende..... Krysser fingre for positiv test før helga... Lykke til!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 Takk ja jeg å hehe. Lyst på en til nå assa.Lykke til til deg å;-) HÅPER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå