Gå til innhold

Hvor mye mme gir dere til deres 8-9 mnd????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min drikker 160ml på morgenen ca og ca180 på kvelden varierer litt,jeg bruker å lage 200ml men drikker aldrig opp.

ellers drikker han vann på dagen og så har vi begynnt å introdusere litt vanlig kumelk,han har 10 mnd... men drakk stort sett like mye mme da han var 8-9 mnd.. får ikke i han mme på dagen.

Skrevet

Nå er våres gutt 7 mnd, men jeg tenkte jeg kunne svare likevel

han drikker en flaske på 150-180 ml på tidlig morgen før han sover videre. Han vil ikke ha noe særlig mer melk ellers og han drikker så godt vann i løpet av dagen at jeg har sluttet å stresse med det.

Skrevet

Min lillegutt på 8 og en halv mnd drikker 205ml om morgenen. Går det lenge fra den flaska til første blund får han 85ml til.

Så får han 85ml til lunsjen som er grøt og sviskemos.

Til grøt og før han legger seg om kvelden får han tilsammen 105ml mme.

Han er ikke så flink på drikke vann ennå. så føler jeg det har blitt lite væske iløpet av dagen får han enten litt til middagen eller mer til grøten:)

Skrevet

Hmmmm. Akkurat sluttet å amme min på 9 mnd fordi han ikke ville mer. Han er ikke veldig begeistret for mme, og får i ham maks 40 ml pr dag :-( Får Drikki som mellommåltid en gang pr dag, der er det iallefall en del kalsium...

Skrevet

jenta mi på 9 mnd drikker 200 ml på morgenen og 200 ml på kvelden. På dagen drikker hun godt med vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...