Gå til innhold

Utvidet ultralyd blir ikke før uke 19... :(

Anbefalte innlegg

Synes det er lenge å vente jeg - hadde blitt lovet i uke 16. Men pga ferieavvikling må jeg altså vente 3 ekstra uker :( Gleder meg jo sånn til å få se lillespira mi, og er jo så spent på hvordan det står til der inne...

Fortsetter under...

Hehe, skulle stemme bra det ;) Hvem er du da??

Her jeg holder til er det ikke noe privat å få, dessverre.. Men skal høre med legen min om han ikke kan sørge for at jeg får en "vanlig" ul på lokalsykehuset litt FORT siden dene blir så sent...

Annonse

Jo skal i utgangspunktet det. Mange tar den i uke 12, men siden svangerskapsavbrudd ikke er noe alternativ for oss skulle vi få den i uke 16. Dette fordi det er endel ting de ikke kan se/undersøke før da, så vi måtte allikevel kommet tilbake da.

Fikk også time da, men da er vi bortreist, så blir uka etter istedet. Har ikke fått noen time til ordinær ul - kanskje jeg skulle sjekke det ut.. Så kansjke jeg får sett lillespira mi før midten av august. Er jo i 15.uke nå...

Fikk også time da, men da er vi bortreist, så blir uka etter istedet. Har ikke fått noen time til ordinær ul - kanskje jeg skulle sjekke det ut.. Så kansjke jeg får sett lillespira mi før midten av august. Er jo i 15.uke nå...

Annonse

Nå har jeg fått sett en aktiv liten spire, og det gjorde godt :) Gyn sa alt så bra ut, men vet liksom ikke helt om jeg "tør" tro 100% på det siden minstas avvik ikke ble oppdaget på ul verken i uke 16 eller i uke 25. Blir derfor godt å skulle få den utvidede ultralyden i Tromsø i midten av august, for da må de nå vel oppdage det som evt måtte være.. Men jeg både håper og tror at alt er "som det skal være" med denne lille :)

Så godt at det så bra ut nå hvertfall! Jeg har også tillit til at de vet hva de skal se etter i Tromsø og at det de eventuelt ikke skulle oppdage der ikke er av stor betydning for barnets hverdagsliv. Kanskje naivt, men jeg velger å tenke slik på det.

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...