Gå til innhold

Hva servere til vårruller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ris? Nudler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Ris og bernaise

Ris og sursøt saus

Nudler og sursøt saus

Nudler og ketsjup, hehe...

Evt med en salat og god dressing til?

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Eller bare ris eller nudler som er smakssatt med soyasaus og finhakkede grønnsaker (paprika, tomat, løk...)

Skrevet

Pleier å spise dem som de er, og dyppe i sursøt saus, men det er mer som en forrett.

Favorittretten min på Vietnamesisk restaurant er vårrullsalat. Består av kalde risnudler ("rispinner"), salat, revet gulrot, sprøstekt løk, bønnespirer og med oppskårne vårruller på toppen. (og noe jeg ikke vet hva er, hehe) Serveres med sursøt saus. Faktisk veldig godt :-)

Skrevet

Sweet chili saus holder i massevis, men også godt med ris og evt salat til.

Skrevet

pommes frittes og sursøt eller barbeque saus

Skrevet

Jeg har ris og en blanding av stekt kinakål, paprika og løk med soyasaus over.

Skrevet

He, he...her var det noen heeeelt nye kombinasjoner som burde være i det andre innlegget om matkombinasjoner som ikke fungerer:) Bernaise, pommes og ketchup?

Det kommer litt an på hva vi har i vårullene, men veldig ofte er det ris og søt chillisaus evnt. lys soyasaus om fyllet er mye smak i. Må ha en god salat til.

Skrevet

Ja, jeg fikk rett og slett litt bakoversveis her, haha! Bernaise til vårruller, nå har jeg hørt det også;)

Vårrullene må være skikkelige, hjemmelagede eller av en thai-dame som kan sakene sine! Sånne fra frysedisken kan knapt kalles vårruller, de er så ekle at jeg brekker meg.

Jeg serverer dem med (igjen; skikkelig, helst kjøpt på en thai-butikk) sweet-chili saus og ris. Eller som tilbehør til wok.

Eller enda bedre, sammen med chilimarinert og stekt scampi, kyllingspyd, stekt ris, salat osv Og selvsagt sweet-chilisaus som dip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...