Gå til innhold

Da tror jeg det er noe på gang ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går for tredje dagen på rad med skikkelig kynner. Magen er skikkelig hard og har vært det siden søndag. Er veldig trøtt og klarer ikke gjøre noe. Mener å huske at jeg hadde skikkelig kynnere helgen før min datter ble født sist. Altså på samme måte som nå. Da startet fødselen tirsdag. Håper derfor at det er det samme som skjer nå. At det bygger seg opp til fødsel om en dag eller to! Er så lei av å gå slik jeg har det nå. Får ikke gjort noen ting, er slapp og trett. Har murringer nederst i mage, murringer i rygg og vondt i bekkenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres akkurat ut som her hos meg.. Sitter bare og håper på at alt skal ta seg opp no.... hatt kraftige kynnere siden søndag og jordmor fikk kjenne på de i dag og til og med hun sa at de tok kraaftig tak. Men nektet å sjekke modning eller noe sånt. Hun mente bare at jeg kansje kunne ende i fødsel alt fra i dag og innen noen dager. (er jo lov og drømme) hehe.. Har bare lagt på sofaen siden jeg kom hjem men no tenkte jeg og trosse vondt bekken og rygg låsninger og ta huset skikkelig og masere mine bryster litt og se om de tar seg opp:o) føler det murrer konstant nederst i magen og bak i ryggen. Hadde det ikke slik sist da kom vannet uten en eneste forvarsel. men alt kan jo være annerledes ikke sant? vi får håpe det skjer noe med oss snart:o) Krysser fingrene. Lykke til og kom med oppdatering;o)

Skrevet

Kjenner meg igjen i disse takene i magen og ryggen,og at noe kommer ut der nede..Ellers merker ikke jeg mye,,,,Har termin i morra.... UL termin....

Skrevet

Kjenner dere noe i brystene? Jeg kjenner noe som minner om utdrivningsrefleksen og brystvortene blir veldig ømme. Jeg blir veldig overrasket dersom det ikke skjer noe innen de nærmeste dagene.

Vi får holde hverandre oppdatert. Blir spennende å se om vi får hilse på de små snart :)

Skrevet

Vært ute gått tur og hatt en kjapp runde i høyet.Spist honning og tatt en varm dusj,og jeg kjenner masse trykk nedover og magen er mer eller mindre konstat hard,brystene tyngre og ømme,så la oss be jenter at det snart skjer noe med oss...La oss holde oss oppdatert...

Skrevet

Det er som jeg skulle skrevet alle disse innleggene selv!! Så ja, jeg føler med dere og kjenner meg igjen i alt sammen. Jeg har 11 dager til termin, men orker ikke gå sånn noe særlig lenger. Så får virkelig håpe prinsessa kommer ut snart, aller helst i dag/natt! :) Har siste døgnet speiselt hatt masse kynnere, egentlig konstant føles det som, pluss trøtt til tusen og DRITTLEI!!! Det er vel det verste.... lei av og vente og vente og vente..... Lykke til til oss alle sammen! :)

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Her gikk det litt fort i svingene gitt.

Jeg har fortsatt kynnere, men murringene har dabbet av. Hadde veldig kraftige murringer i går kveld og tenkte det kom til å gå over i rier, men det gav seg.

Så ingen fødsel på gang hos meg enda.

Skrevet

TERMIN I DAG,sover elendig,våkner etter noen få timer 3ca med hodepine og er kvalm som siste 2 dager..Som om jeg har blitt forkjølet oxo...Øm i kroppen men ikke mye tegn til noe..Skal til JM kl 12 håper hun røsker litt der nede... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...