Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Syns Birgitte Cecilie klinger bedre. Går godt an å bruke Cecilie som tiltalenavn likevel. Ellers vet jeg om en Sina Birgitte ;-) Der brukes begge navn til daglig.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Cecilie :-/ Birgitte :-S Cecilie Birgitte :*-( Unødvendig tungt, velg ett!
Azora Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Synes begge navna er veldig fine, men det blir litt tungt sammen. Dessuten synes jeg det passer best med Birgitte Cecilie (3+4 stavelser i stedet for 4+3). Hva med Birgit Cecilie, Berit Cecilie, Celia Birgitte, Cilla Birgitte...?
Rampongi Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Hva med Birgitte Daniella? Det synes jeg er fint. Men om du vil bruke Cecilie, ville jeg ha hatt Birgitte først.
gutteklubben grei Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Bare Cecilie synes jeg... To trestavelses-navn blir veeeldig langt... Og hva skal man med et navn man ikke bruker?
Cornelianelia Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Fine navn hver for seg. Sammen ble det litt vel mye. Sju stavelser er mye. Hva med å forkorte litt? Birgit Cecilie Silje Birgitte
Eva_81 Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Liker ingen av navnene, og det ble altfor tungt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå