Gå til innhold

Murringer / mensensmerter uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bare lurer på om dere andre har sånne murringer/ mensensmerter som kommer og går nå på slutten? Hva er de egentlig, kynnere / masrier eller noe annet? Jeg får også "vanlige" kynnere, men de kjennes så vidt. Magen blir bare hard, men ingenting mer. Disse mensensmerte takene kom for ei lita stund sida, har de kansje en eller to ganger om dagen. Regner med det ikke er noe farlig, bare lurer om andre har det sånn? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Har hatt det slik siden uke 30 ca....er uke 39 nå, og di kommer og går! Helt normalt ville jeg tro :-)

Skrevet

Gikk inn i uke 35 idag :) Og har hatt disse mens smertene i forbindelse med kynnere siden uke 16. De er blitt vondere nå mot slutten, og kommer en gang eller to i timen. Eller hvis jeg løfter på 2 åringen min..

I forgårs begynnte smertene å gå over til ryggen også, og jordmor mente at det var modning på gang. Hadde samma greiene med forrigemann, og gikk med 3 cm åpning nesten 2 uker før han kom akkurat på ul termin :)

Skrevet

Siste uken har jeg hatt kraftige menssmerter, som er annerledes enn kynnere. Er i uke 29. Ble sendt til gyn undersøkelse på sykehuset for å sjekke at det ikke var tegn på for tidlig fødsel. Men nei, alt var helt supert :) :) Har lest her inne at det er mange som har sånne smerter. Mine er sånn at når jeg får de så klarer jeg ikke å bevege meg i det hele tatt. Gjør syyykt vondt. Håper ikke rier er så ille.. hehe..

Skrevet

jeg begynte også med dette i uke 35,har mye mensmurringer og litt kynnere innimellom.var også på sykehuset til sjekk men ingen tegn på fødsel å alt fint på UL så var bare å prøve å slappe av!!

Er i uke 37 nå og har dette enda,mye i perioder men så er det bedre innimellom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...