Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 hun får helt noia bår hun ikke ser meg. skal være klint inntill meg HELE dagen lang. t.o.m når hun sover på dagen må jeg holde ho i hånda.. hun er fryktelig blid når hun får det som hun vil da hehe før kunne hun ligge i laaange tider alene på matta si.. men nå er det mamamamama hihihi.. nå sitter hun og koser meg i håret hihi men kan dette være sepangst? kombinert med tenner? hun har 6 tenner. så hun har ikke vært sånn før..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hun knytter seg nok stadig mer til deg som mamma, og jeg begynte å merke det samme da flisa var på den alderen der. Mamamama og full pakke! Men selve sep.angsten kommer vel gjerne ikke før 8-12 mnd, så det du opplever nå er kanskje en slags "oppvarming"..?
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 oppvarming ja? doh! hehe.. neida koser meg jeg hehe. har jo heldigvis en flott mann som avlaster meg masse.. og en flott familie som elsker og være med Ida er ikke jenta de rundt 8-9mnd? åssen er hun?
LilleBjella Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror dette er veldig individuelt og kommer an på babyens personlighet. Tjukken har aldri vært sånn. Veldig lite kosete, men veldig leken. Har aldri nyttet å samsove f.eks. Her er pappa like god som mamma, nesten alltid i hvert fall. Jeg har et vennepar, og gutten hennes er ekstrem koseklump. Skal ligge oppi henne, og må holdes i hånda når han skal sovne. Koser alt og alle. Og personligheten utvikler seg jo gradvis. Kanskje du rett og slett har fått deg en kosete mammadalt. Seperasjonsangst kommer ofte senere, og da har jeg hørt at man som oftest ikke er i tvil.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 snuppa mi er lik de, er 6,5 mnd nå å får helt noia når eg går ut av rommet eller faktisk bare eg snur meg bort fra ho. hylskrike, sko nesten tru at ho blei skamslått, me når ho ser meg så smile ho med heile seg. ho e kjempe oppmerksomhetssjuk, ho e nett lik med sambo, men verst når eg eller han er alene med ho..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå