mirakel-ønskes Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Når blir jeg gravid? Er jeg gravid nå? Født 240972
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 heisann;) Jeg føler mye stress og mas rundt deg, og jeg blir veldig oppgira når jeg ser på deg. virker som du er en person som nesten ikke har tid til å sitte i ro:) (du gjør jo d også seff, men en energibunt) Føler at du må roe ned litt med tanke på prøvinga, føler at dere må kose dere mer og slappe av.... Men jeg ser sept som en stor mulighet for å bli gravid, så tror ikke du er gravid nå nei..... Tror d kommer en gutt faktisk... Lykke til:)
mirakel-ønskes Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 ok takk måtte spørre for flere har sagt jeg er gravid nå Men kan vente til september og jeg:))) Kan du se om mannen min får bli i norge?
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 ja jeg tror han får det, men han må nok noen turer tilbake før det blir endelig opphold i Norge:)
mirakel-ønskes Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2009 Uff det hørtes ikke kjekt ut nei (((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå