Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bader, men fikk i går vite at det var helt uforsvarlig. Trodde helsepersonell hadde gått bort fra den 6ukers regelen jeg nå...

Hmmmm..... ikke noe problem denne uka, men får vi været vi hadde forjeuke, har jeg jo lyst til å bade igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bader og koser meg!!!! Fikk beskjed forrige gang at det ikke var noe problem så lenge ikke slimproppen eller vannet hadde gått!

Skrevet

Hei. Jeg vet ikke hvor langt du er. Jeg er 30 fullgåtte og bader som bare det. Spurte jordmor ang senere, hun sa man bare kunne stappe inn en tampong om man syns det var litt ubehagelig...

Hvordan skal det kunne skade da? Evt om vannet går i vannet å man ikke kjenner det?

Skrevet

Eg har ca fire veker til termin, og badar masse kvar einaste dag - både i vatnet, elva og fjorden. Så lenge slimproppen er inntakt (stort sett merkar ein vel om den går), så er det i teorien tett opp til bebisen - og heilt ufarleg å bada. Det har eg fått beskjed om i alle fall. Og eg har ikkje tenkt å slutta med badinga før vêret endrar seg. Eg har ingen planar om å døy av heteslag i alle fall ;-) Dessutan trur eg kroppen har godt av ein symjetur - og bebisen tykkjer sikkert det er deilig også. Eg merkar frøkna i magen min sender avgarde nokre kraftige spark når eg symjer rundt :-)

Skrevet

Takk folkens!

Akuratt som jeg trodde altså, så da fortsette jeg å bade å kose meg.

I alle fall til slimproppen går.

Ha en flott dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...