Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Her er alle navnene jeg og mannen min har markert i navneboka. Kan dere hjelpe oss med å sortere ut hvem som er finest, hvem som er ok, og hvem vi bør styre unna? Vi er en halvt norsk familie. Aksel/Axel Aron Belmin Benjamin Carsten Casper Caspian Cedrik Christoffer Crispin David Elliot Emrik Eskil Felix Gabriel Haakon Heine Lukas Matteus Philip Samuel
Blomstersara Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Likte best: Heine Elliot-Fint navn til halvt norsk familie. Aksel Eskil Emrik Haakon ---------- Philip Samuel David Felix Christoffer Lukas Matteus Benjamin Aron Gabriel Belmin ------------ Likte absolutt ikke: Caspian- Narnia Cedrik- Klysenavn, glatt vestkant er min assosiasjon her Crispin- Knasende snacks
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har eksakt samme liste, med samme grunner som blomstersara. Med unntak av at jeg ville rangert Emrik, Eskil, Haakon og Aksel litt over Heine og Elliot. Bibelnavna ville jeg satt litt under, som Blomstersara har gjort, og de tre siste er også helt uaktuelle i mine ører.
(Oktober) Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Liker veldig godt: Emrik, Felix, Gabriel, Aksel, Cedrik, Matteus og Haakon: i denne rekkefølgen. Philip, Benjamin og Lukas er jeg litt lei av, men kjempe fine navn! Liker ikke: Heine, Crispin, Carsten, Belmin, Aron, Caspian, Elliot og Eskil Helt greie navn: Samuel, Casper, Christoffer og David. Til en halvnorsk familie, ville jeg styrt unna: Haakon, Heine, Eskil (For "norsk") og Belmin og Crispin (For lite "norsk")
(Oktober) Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Har forresten en liten følelse av at de med foreldre fra to ulike land ofte får et internasjonalt navn som Noah, Benjamin eller Gabriel:) Disse tre går stadig igjen synes jeg.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Du sier ingenting om hvor den ikke-norske delen av familien kommer fra. Derfor velger jeg bare ut de navnene jeg liker og syns passer til en gutt som bor i Norge. Aksel Carsten Casper David Elliot ;-) Eskil Gabriel Håkon Heine
M ♥ ♂-2010 Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Oi, her var det mange fine:) 1. Felix (Vakkert, kult og morsomt) 2. Philip og Caspian (tøffe) 3. Emrik (morsomt, men veldig norskt) 4. Matheus og Christoffer 5. Elliot, Gabriel, Casper, Cedrik 6. Lukas, Samuel, Gabriel, David 7. Haakon Resten likte jeg ikke:)
Gumman :-) Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Disse liker jeg: Aksel, Aron, Benjamin, Casper, Christoffer og Lukas. Jeg liker ikke: Gabriel, Emrik, Cedrik, Belmin og Cripsin
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Benjamin Felix Matteus Philip Samuel De likte jeg best, men klarer ikke rangere.
septemberpiken Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Liker: Aksel/Axel Aron Christoffer Elliot Felix Haakon Matteus Liker ikke: Belmin Caspian Cedrik Crispin Emrik Greie, men ville ikke valgt: Benjamin Carsten Casper David Eskil Gabriel Heine Lukas Philip Samuel
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 de jeg likte: Aron Felix Elliot (FAVORITT=) Kasper cedrik Lukas Elliot er bare sååå fint, kunne godtbrukt det selv men det er "opptatt"=)
prebs Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 3 på topp: Haakon Aksel Carsten 3 på bunn: Caspian Matteus Samuel Resten blir da et sted i midten...
Gunner Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Liker veldig godt Aksel, Benjamin, Casper, Christoffer, Elliot, Felix og Matteus
lilli Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 Aksel, Samuel, David, Gabriel og Matteus er kjempefine.
Azora Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Liker: Aksel, Carsten, Christopher, David, Emrik, Eskil, Haakon, Samuel. Misliker: Belmin, Caspian, Crispin...
mammaTil2Jenter Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 Her var det mange fine navn altså! Benjamin, Casper, Caspian, Cedrik, Crispin, David, Emrik, Eskil Felix, Gabriel, Lukas, Matteus, Philip syntes jeg er råfine navn.. Axel, Belmin, Carsten, Samuel er ok navn.. De siste likte jeg ikke så godt.. aron, elliot Heine osv.. Men de jeg likte best er vel Felix, Gabriel og Philip!
Tutto og snuppo Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 Fine: David Haakon Samuel Heine Matteus Benjamin Lukas Ok: Gabriel Eskil Emrik Elliot Christpffer Casper Styr unna: Carsten Caspian Axel Felix Cedrik Belmin Philip Crispin Aron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå