Gå til innhold

Nå kjenner jeg masse liv i magen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal føde på Ullevål Awenka :)

Nå kjenner jeg tydelige spark hver dag! :) Koselig.. Han sparker faren i øret hver kveld når jeg skal legge meg og sparker katta hvis hun ligger på magen min.. :) Er så koselig..

Tydelig at han har begynt å høre for når mannen roper på han blir det respons hver gang :)

Awenka.. Jeg har også morkaken foran, så kjenner aldri spark midt på..

Trodde ikke min mann kom til å kjenne noe, men når han trykket øret og hodet sitt ned i magen så synes nok babyen det ble litt trangt og sparket han i øret.. Skjer nesten hver kveld nå. Men han må legge hodet helt ned i trusekanten.. Eller kjenner jeg spark mot hånden på sidene, men mest helt nede..

Etter å ha kjent liv i magen i ca 10 dager igår. Masse liv inni magen hver dag:) Så igår kjente jeg og såg tydelig spark utenpå magen. hehe ble helt redd for en kraft i de sparkene. tihi.. Det var når jeg skulle legge meg. Håper pappaen vil få kjenne å se magen bevege på seg ikveld:)

Annonse

Jeg ar kjent spark noen uker nå.. men det nå kommer de med mere kraft..hihi..om kveldene er det vertfall liv,da har gullet bestemt seg for å være litt små plagsom til mammaen sin,å spenner i. Er gøy å følge med på magen når dette skjer,da kan jeg se at den beveger seg av sparket! :0)

Det er SÅ kjekt ditta her!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...