Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Selv ønsker hun seg en fugl,men det kan hun bare glemme hehe. Uten om det så ønsker hun seg rulleskøyter,men det synes jeg hun er for ung til å ha... Jeg er helt tom i hodet når det gjelder ideer til gave! Nye klær til skolestart skal hun få uansett,og jeg fikk klar beskjed om at DET ville hun ikke ha på bursdagen hehe. Tips tas imot med stor takk!
Monajenten Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Klær til skolestart skal min også få, og det er selvsagt ikke bursdagsgave;-) Jenten min ønsker seg keyboard og globus bl.a. Hun ønsker seg egentlig rulleskøyter også, men jeg er enig med deg i at de er for små. Hun er flink på skøyter men da hun prøvde rulleskøyter slet hun. Hun ønsker seg også sånne hjul til å feste på skoene da, slik at det blir rullesko. Men ho mor er skeptisk......:-) Ellers er alltid sminke en ting som er høyt på ønskelisten, men det har jeg aldri kjøpt til henne. Hun har fått litt av noen andre og det kan jeg jo ikke hindre. Men jeg liker ikke det, selv om det er "på lek". Så ønsker hun å begynne på turn, og det har jeg søkt henne inn på. Men det er ikke gave heller da, mest fordi hun ikke har bursdag før i desember. Hadde hun hatt bursdag, hadde hun kanskje fått turnklær som ekstra gave.
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 er veldig glad i gaver som f.eks globus jeg ellers så har gutten vår fått ting som dataspill ect.. (men da lære-mattematikk-spill og liknende...hehe) har hun sparkesykkel?? er generelt sett fan av gaver hvor man enten oppfordrer til uteaktivitet eller at det er lærerikt innenfor et eller annet tema... Nå skal det sies at gutten vår ELSKER å lære ting,så lærerike gaver er perfekt!! eksperiment-sett osv osv..
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Ja sånn sparkesykkel har hun...og globus har vi her hjemme. Hmmm...føler hun har det meste,derfor jeg er helt tom når det gjelder ideer... Har en liten uke på meg å klekke ut noe hehe:)
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 hva med kinobilletter til istid3 eller en annen film?? Da kan man kjøpe noe "kjedelig" sammens med kinoturen..
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Ja,sammen med en sånn treningsball (som jeg akkurat nå kom på at hun har ønska seg!! ) Og da kan jeg og bruke den ballen av og til hehe,2 fluer i en smekk det!
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Okay,nå fikk jeg melding av henne ( farmoren som skrev hehe,hun har IKKE mobil altså ;P) Sminkesaker med speil Ei huske Kamera Cder Data og filmer
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 hehe.... den listen blir bare større og større etter hvert.. men da har du jo flere muligheter.... Ang kamera så vurderer vi å gi det til vår eldste når han blir 6 år Han ELSKER å ta bilder, og bruker mobilene våre hele tiden for å ta bilder..hehe..er arti å se hva de vil ta bilder av. De ser jo verden på en helt annen måte enn hva vi gjør så det blir mye morsomt av slik!
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Emma elsker også å ta bilder!! Kanskje jeg skal kjøpe det til henne da? Hmm...
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Hehe,ja! Uff,gruer meg allerede til hun blir eldre med de høye ønskene hun har! Hva blir ønsket på 16 års dagen? Bil? hahhahaha.
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Skal vi se... bad nettop ei jente som skulle fylle 15 år om hva hun ønsket seg.. Datamaskin ny mobil slettetang (til 2000!!) tv sydenreise... tørr ikke tenke på hva hun ønsker seg til neste år...hehe...
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 IIIIk,føler jeg kommer til å bli fattig om noen år hehhee Jeg ønska meg aldri sånne store ting når jeg var yngre. tror jeg hehe. Emma ønska seg data nå hun,men vi har allerede 2 stk her hjemme,så hun kan fint bruke en av de sa jeg,da ble hun litt små sur og sa : hør mamma,jeg vil ha min egen,sånn at jeg kan ha den på rommet vel!" Vet søren meg hva de vil selv om dem er små!!
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 mine småsøsken fikk tidlig datamaskiner,men de får ikke lov til å ta de på rommene sine. de SKAL være nede i stuen/kjøkkenet slik at man har sånn någenlunde kontroll på hva de gjør... nå skal det sies at de er nødt til å få seg bærbar uansett når de skal starte på VGS,men man kan som foreldre sette begrensninger på det hele...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 Rulleskøyter må vel være greit?(man må jo uansett være med de) Eldste min som og blir 6 i år fikk det du hun ble 4. Det samme fikk lillesøster som ble 4 i søndags. Ellers så skal jenta mi få en hoppestokk(det har hun ønsket seg i flere år) har funnet en kjempefin med hannah montana og lys på. Skal nok få ny sparkesykkel med lys på også. Jenta mi er blitt såååååå glad hannah montana og high school musical så blir garantert noen ting med det på. F.eks. håndkle, sengesett, matboks, klær og lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå