1,2 og snart 3små Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 har jeg hatt veldig vont i underlivet, har 2ks fra før....kjynnere hele tiden som kjennes ut som rier,men blir ikke jamme,murringer,økende tynn utflod...Hva ville dere gjort? Må si d at jeg falt her om kvelden,og etter d startet d... håper noen kan svare meg:0) lugger i d gamle ks såret,men d er vel normalt?....
2prinsesserogbim Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Kan ikke svare deg på så mye, men det gjør vondt i mitt gamle ks sår også... Er du usikker så er det bedre du ringer føden så kan de si hva di mener... Trenger ikke skje noe selv om du har desse plagene.. har de eg også... Og slimproppen har også gått men er bare i uke 32
erteposen + 4 Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Mitt ks sår har verket fra uke 28, men det er tvillinger. Tror jeg skal klikke:/
1,2 og snart 3små Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 må si at mitt siste ks var for snart 11mnd siden så d er veldig tett....har vært veldig uvel svimmel og rar i hodet idag i tillegg til alle kjynnerne og nedpresset så tror jeg skal levere en urinprøve...tror karnsje d er uvi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå