Gå til innhold

Nå klikke eg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 engel,1 i magen og 2 på jord

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt rier i hele går, fra 16.00. var inn på føden klokka 19.00, var da moden og 2 cm åpning. har hatt regelmessige rier med 3-5 minutters mellomrom der alle riene varer i 1 minutt fra klokka 01.00 - 06.30. kom inn på føden klokka 06.30 og da stoppet alle riene opp. har ikke hatt en ri siden dette, og ble hjemsendt............

dette er så uforutsigbart, hvor lang tid vil det nå ta før jeg føder..

har 2 barn fra før og begge fødslene startet med at vannet gikk. hadde ingen rier før vannet gikk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tungt!!!!

Skrevet

Det er vel kanskje som jordmor sa til meg: Tredjemann er en luring. Med nummer tre kan man slite litt med å komme igang med rier. Og det kan kanskje virke sånn på meg også. Har hatt tegningsblødning over flere dager i helga, men har enda ikke fått rier.

Håper det tar seg opp hos deg!

Skrevet

Vet hvordan du har det..

Jeg venter også nr 3 og med de andre to har jeg ikke merket noe før vannavgang og det har da startet rier innen en halv time og så vips...ferdig!

Mens denne gangen går jeg med kynnere,falske rier,mensmurringer og det som er.skjønner ingenting.....var jo ikke sånn det skulle begynne :D

Men jordmor sa også til meg at tredje ofte blir en lurefødsel,håper ikke jeg skal føde enda da,men satser på at når det skjer så er det ikke tvil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...