solrose1 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hei... Prøver meg igjen jeg... vi ønsker oss barn uendelig mye..har prøvd en goid stund nå...har fått time hos gyn. legen var veldig opptimistisk også....men lurer veldig på om dere kan se om jeg blir gravid i løpet av sommeren/høsten 2009? Jeg og sambo begyner jo å bli oppi årene å nå med alder på 40 og 45 år..men jeg har ikke kommet i overgangen ..ble sååå glad da legennfortalt det.. vel,kan dere se om jeg blir gravid sommer/høst 2009? og gifter vi oss snart?i så fall sånn ca. hvor tid?? frir han eller jeg?eller kansje vi blir enige om det? får vi gutt/jente først? oi har mange spørsmål her jeg gitt... vi er født jeg 2 april 1969 han 21 januar 1964 mange tusen takk og en stor klem fra solrose1
monca*84*j12 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hei hei... Jeg trur du kommer til og trenge litt hjelp.. Men ikke så mye! Dere hadde nok klart det på egenhånd også, men trur fks pergo kan gi dere den lille dytten dere trenger. Jeg tenker du er gravid innen jul... Føler dere får en veldig gledlig jul ja! Og med en jente! ang frieri så får jeg følsen av at han gjør det, men at han virkelig trenger et dytt i ræva... Men også dette føler jeg skjer innen jul! Kanksje nyttårsaften når jeg tenker meg om.. Trur han syntes han har det godt nå, og er som mannfolk flest,, if you got it, dont reck it.. hehe Ser du på meg? Jeg lurer på alle de samme spm som deg! Når gravid? kanskje antall? kjønn? frieri? Vi har også prøvd ganske lenge, og har ikke noen videre grunn til at det ikke skal klaffe, men det gjør det altså ikke! Er til utredning. Regner med og få pergo til høsten! Men hadde vært fint og få det til på egen hånd.. jeg er f 280384 han er f 020776 takktakk klemklem
solrose1 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 hei..takk for at du spådde meg..joda kan se litt på deg å jeg vet du... kan se at du blir gravid til våren 2010...muligens April... dere får to små jenter...tvillinger..toegget.. og ja han frir snart til deg.. nå i sommer... så mitt råd er...kos dere og slapp av..mmm..fikk opp nå at du blir gravid i påsken...så kos dere masse i påsken.. KLem,solrose1
monca*84*j12 Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 oi, det får man si... Jeg håper jo ting skjer før April da.. hehe,, Men er en del som sier Mars på meg.. Syntes det er så lenge til! Men må jeg vente så lenge skal jeg jo holde ut det også! tvillinger?? hehe, det er litt min store skrekk,,Jeg er av typen som foretrekker en om gangen, og jeg har veeeldig gutte følse på meg selv!!! Veldig! Håper du har rett mht frieri.. Er så klar for det nå =) Blir spennende og se=) klem fra
Skyfrihimmel Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Hei Ser seier å glede,mye kjærlighet:) Å graviditet. Så her er alt mulig:)Tror ikke det er så veldig lenge til heller. Tror gutt.Litt lyst til å si to, Er det noen rundt deg som sårer deg? Fikk opp det nemmeli Ser du på meg? 300482. Hva skjuler seg i magen?Hvordan blir svangerskap?Generelt? termin 23.01.2010 Takk
solrose1 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 hei..takk for at du spådde meg..ja du har rett i at noen sårer meg.. sååå spennende da...2 gutter...mmm..har altid hatt følelsen av at jeg får tvillinger..så kansje jeg har rett der... ja kan se litt på deg... får opp at du føder en uke før termin...rundt den 16 januar.. om svangerskapet får jeg opp at du var litt dårlig i begynelsen...du har det bra nå...men blir litt tyngere utover..viktig at du slapper av... du får gutt...muligens to...eller en stor gutt.. klem,solrose. husk å ikke stress..ta det rolig så går alt bra..
kaos83 Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 jeg føler september til dere, og har du vurdert akkupunktur? Jeg føler du frir, og at du er en veldig vital energisk kvinne:) en artig dame hehe;) vet ikke helt nr det blir bryllup. dere får først gutt tror jeg:)
kaos83 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 vil du se igjen;) gjerne på de samme spørsmålene:) 011083 han 241181
solrose1 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2009 hei... takk for at du så på meg..blir nok en spennende høst dette.. du har rett i at jeg har humør..prøver altid å se lyst på livet..tenker positivt ..har altid et smil om munnen..full av liv..har nok arvet det etter mormoren min..og mamma.. vel ja skal se på deg jeg... ser at du blir gravid i slutten av 2009..oktober..muligens slutten av oktober.. du får jente...får opp at du får 2 barn til...om 2 til 3 år etter denne jenta..tvillinger...gutter.. ja han frir til deg snart...før jul..i desember.. ser du hvor mange barn vi får?????? klem,solrose1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå